Italian job: Ti-ra-mi-su

Tiramisu
Nu cred sa existe crema mai buna, din capitolul super-mega-rapide, cum este cea de tiramisu. Mie mi s-a parut o adevarata desfatare si, cu siguranta, isi va face simtita prezenta si in torturi. Tiramisu nu este tiramisu, daca nu are mascarpone. Asta sa fie clar si sa nu care cumva sa folositi creme din acelea la plic sau frisca vegetala, pentru ca nu veti obtine nici pe departe ceea ce trebuie. Nu o sa va mai tin mult de vorba, ci o sa trec la reteta propriu-zisa, care nu va va lua mai mult de 20 de minute. Garantat! Eu am facut tiramisu la cupa, deoarece mi s-a parut mai comod si am folosit:
Un pachet de piscoturi
150 ml espresso indulcit cu putin zahar
3 galbenusuri
4 linguri de zahar
500 gr mascarpone
Lichior Kahlua (3 linguri) 
Cacao
Galbenusurile se freaca bine cu zaharul, iar cand s-a omogenizat compozitia se adauga mascarpone.
Se amesteca bine, pana devine cremoasa si se adauga lichiorul Kahlua, daca doriti. Mie imi place foarte mult Kahlua, un lichior aromat de cafea, pe care nu pierd nici o ocazie sa-l folosesc. 
 Piscoturile se inmoaie in cafea si se asaza in straturi in castronele. 
Peste am asezat un strat generos de crema, inca unul de piscoturi, of course, si din nou crema.  Am pudrat cu cacao si am mancat cu multa pofta.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Pai daca ai pus deja in boluri bunatatea asta de tiramisu...vreau si eu un bol rece....
    Se poate ?
    Multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohhh, Sidy, as vrea si eu sa mai fie, dar a fost halit cu viteza luminii. Promit ca la urmatoarea tura o sa te tin minte :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate un tiramisu nu e tiramisu fara mascarpone ....sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare