Bienvenue a madamelechef!

Bonjour, dragi prieteni! Am sa incep prin a marturisi ca nu sunt nici pe departe un "chef veridique", cum sunt sigura ca o sa va dati seama dupa ce o sa vedeti incercarile mele culinare. Gatitul este o pasiune de maximum 1,5 ore pe zi, cat imi permite timpul, insa m-am gandit ca un blog m-ar putea ajuta, atat pe mine, cat si pe cele/cei care sunt inca la inceput, sa experimentam impreuna retete obisnuite, dar si unele mai interesante.
Nu o sa-mi ascund esecurile sub pres, astfel ca la mine pe blog veti gasi si retetele care nu ies chiar ca la carte și pe cele dezatruoase. Vă avertizez că asta s-ar putea intampla destul de des. Impreuna sper sa pasim in lumea bucataritului modern, rapid si gustos, dar sa scoatem din sertar si retete bunicii sau ale mamei ingalbenite de vreme si sa incercam sa le adaptam preferintelor noastre.
Ca sa nu mai lungesc discutia, astept de la voi diverse idei, sfaturi, critici.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Ciao Madam Ele! bun venit in blogosfera si succes la gatit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc din suflet Angela. Numele meu este Mirela. Iti urmaresc de foarte mult timp blogul si am incercat cateva dintre retetele tale delicioase pe care sper, cu acordul tau, ca imi permite sa le public pe blog. Desigur, in varianta mai slaba decat ale tale:D. Asta cu siguranta

    RăspundețiȘtergere
  3. yupppi. Mirela se transforma intr-o mogula a blogurilor. Dupa blogul cu ganduri personale, acum ai si bloc culinar. Neaparat trebuie sa ii faci blog si lui Maxi :D

    RăspundețiȘtergere
  4. De ala o sa se ocupe Dan, pentru ca eu nu mai am timp si de blogul lui Maxi, ca doar ma ocup de el, personal, toata ziua.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare