Dacă e vineri, e vegetarian

Paste integrale cu sos de roşii şi chips de dovlecel


Din nou o reţetă fără carne. De data aceasta o să renunţ la snoava de distragere a atenţiei, cum spunea Ghery, şi am să vă arăt ce am pus pe masă astă seară. Este vorba despre o reţetă uşoară de vară, de vineri seară. Aş vrea, înainte să începem cu reţeta, să îi mulţumesc Angelei, care este o bucătăreasă extraordinară, o sursă de inspiraţie pentru mine, care sper să mă ajute pe viitor cu sfaturi şi trucuri cucinăreşti. 
Aşadar şi prin urmare, să trecem la mâncărică.

Ingrediente  

un dolvlecel
1/2 kg roşii
o ceapă
o jumătate de căţel de usturoi
ardei iute
pătrunjel
ulei
spaghetti
Am spălat dovlecelul şi l-am curăţat în fâşii, după care l-am tăiat în feliuţe subţiri. 

Punem chipsurile de dolvlecel în uleiul încins şi prăjim până capătă o culoare maroniu-roşiatică.

Se scot pe un şerveţel de hârtie ca să se absoarbă uleiul în exces, până ce vor fi gata pastele.
În uleiul rămas se pune ceapa tăiată mărunt şi usturoiul feliuţe şi se lasă la înăbuşit până se înmoaie.


Între timp se curăţă roşile de pieliţă, după care se taie cubuleţe şi se adaugă în tigaie. 


Fiind vorba de o reţetă de post eu am folosit spaghete integrale, pe care le-am fiert al dente în apă cu sare şi ulei

Când sosul este gata se adaugă ardeiul iute tăiat în feliuţe subţiri (eu am folosit cam un sfert, deoarece era foarte, foarte iute) şi pătrunjelul mărunţit. 

Se scurg pastele de apă şi se pun peste sosul de rosşii, împreună cu chipsurile din dovlecei.


Se amestecă bine şi se servesc fierbinţi. Dacă doriţi şi nu postiţi le puteţi servi cu parmezan ras pe deasupra.


BON APPETIT!

Comentarii

  1. Ce onoare pe mine,draga Mirela! Reteta e bine realizata,imi place cum ai pregatit totul!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, multumesc, dar onoarea e de partea mea:). Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine!
    Te-am trecut in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare