Deliciosu' e servit!

Desert la pahar


O idee foarte gustoasă, perfectă pentru serile de vară sau un mic dejun foarte gustos. Acest mix de fructe, iaurt şi cereale este, pe cât de simplu de pregătit, pe atât de nimerit pentru impresionat invitaţii. Chiar dacă nu este nimic deosebit în această combinaţie, vă asigur că acest desert la pahar va fi atracţia unei seri petrecute cu prietenii. De asemenea, în loc de iaurt puteţi folosi îngheţată, de orice fel, pentru un plus de răcoare într-o seară fierbinte. Să purcedem la drum, deşi prea mare lucru nu e de spus. Poate faptul că m-am chinuit să fac poze de am înnebunit, deoarece, după cum v-am mai spus, aparatul meu foto nu este tocmai optim pentru pozat prim-planuri pe o lumină chioară, cum este cea de la bec. Sper să vă placă această idee, iar dacă aţi încercat ceva asemănător vă aştept cu sugestii şi chiar cu poze ale deliciilor voastre rapide. 

Ingrediente

O cană de fructe de pădure (eu am avut congelate, de la Auchan, doar 10 lei/kg)
Un iaurt (eu am folosit Cremoso)
Cereale (unele foarte crocante de la Kaufland)
Două linguri de miere de salcâm (opţional)

Fructele congelate le-am pus, împreună cu o lingură de miere pe foc, pe flacără foarte mică, pentru aproximativ 4-5 minute.
Acestea se topesc şi lasă destul de mult sos dulce-acrişor. Deliciooooosss. Am lăsat fructele să se răcească (apoi se pun puţin la frigider - minim 10 minute, dar nu neapărat) şi am trecut la aranjat paharul.
Prima dată pun cerealele, după care se adaugă iaurtul şi fructele reci.
Se adaugă încă un rând de cereale, unul de iaurt, iar deasupra restul de fructe şi sosul. 
La final se mai adaugă puţină miere deasupra şi puteţi servi cu încredere. În doi, are o savoare mai aparte!

BON APPETIT!

Comentarii

  1. Felicitari ,ma servesc cu o portie ca chiar mi-e pofta.In ceea ce priveste culoarea galbena care predomina in poze ,vezi daca aparatul tau foto are un buton WB cu care poti corecta aceste defecte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, Angela. Nu vad nici un buton cu WB, dar o sa-l iau astazi si o sa-l dau unui coleg fotograf sa-mi faca setarile mai bine. Cred ca de vina e in special lumina de la noi, care nu e destul de puternica. Iar daca folosesc blitzul pentru prim-planuri e si mai rau.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare