Zupaaaaaa

Supă de pui cu găluşte pufoase

Supa cu găluşte pufoase este "sorbitura" perfectă pentru o zi de vară. Asta nu înseamnă că nu îmi place o ciorbă a la grec, sau una de burtă, însă atunci când am poftă de o zeamă rapidă, supa este perfectă. Oricum tot secretul acestei supe stă în găluşte. Îmi place să cred că găluştele sunt unele dintre preparatele care îmi ies chiar bine. Asta nu înseamnă că nu am de fiecare dată emoţii că vor ieşi tari: că grisul nu e bun, că am pus prea mult, că le fierb prea iute, etc. Da, da, când fac această supă sunt ca "o găluşcă înfuriată", cu nervii întinşi la maximum de parcă ar trebui să prepar ştiu eu ce meniu a la carte (de care habar nu am să fac :D) sau am un juriu care urmează să-mi dea note. Aşadar, să vedeţi cum am preparat eu această supă. 

Ingrediente

2 morcovi
o ceapă
o bucată de ţelină
un păstârnac
un cartof
2 ardei graşi
o bucată de carne de pui (tacâmuri)
două ouă
o ceaşcă de griş


În timp ce legumele şi carnea fierb, adunaţi grăsimea şi spuma formată pe margini. După au fiert bine (cam 40 de minute, sau o oră în cazul în care aveţi carne de ţară), scoateţi-le cu o spumieră. 
Acum este timpul să preparăm găluştele. Cele două ouă se bat bine cu un praf de sare şi se amestecă grişul în ploaie. Mare atenţie, să le bateţi de jos în sus în timp ce turnaţi grişul. 
La final, trebuie să iasă o compoziţie cremoasă, ca în imaginea de mai jos. 
Se pun cu o lingură sau cu o linguriţă în supă. Se pune capacul pe oală şi se lasă la fiert până ce găluştele sunt mari şi pufoase. Încercaţi una înainte de a opri focul, ca să fiţi siguri că sunt fierte la mijloc. 
La sfârşit adăugaţi nişte pătrunjel proaspăt tocat şi serviţi fierbinte.

BON APPETIT!

Comentarii

Postări populare