Meatless Wednesday

 Fasole verde de post
Fasolea verde nu s-a aflat pe lista alimentelor mele preferate pana in urma cu vreo doi ani. Dar, ce sa-i faci, odata cu varsta se schimba si gusturile. Acum imi place preparata cam in orice fel: ciorba, mancarica si (da, oooo, da!) mai ales gratinata, dar asta va fi o alta reteta. Nici de data aceasta nu sunt multe poze, dar nu m-am gandit ca v-ar interesa, pentru ca oricine stie sa faca o astfel de mancare, fie ca e vorba de fasole, mazare, cartofi etc. M-am hotarat totusi sa o postez mai mult ca sa dau o idee pentru o zi care incepe cu "Ce sa mai gatesc azi", în special daca e vorba despre o zi de miercuri sau vineri.

Ingrediente: 
O ceapă
Un morcov
1/2 kg fasole verde
Doi catei de usturoi
Doua rosii
Patrunjel
Ulei de masline

Se calesc ceapa si morcovul in doua-trei linguri de ulei de masline, iar, cand s-au inmuiat, se adauga fasolea verde si o cana de apa si se lasa sa fiarba pentru 25-30 de minute. Rosiile se decojesc si se taie cubulete, dupa care se adauga in mancare. Se mai lasa la fiert cam 15 minute, dupa care se pune si usturoiul tocat. Lasati aromele sa se imbine bine (sic!), iar cand toata casa este plina de un miros imbi(n)etor, e semn clar ca e timpul sa faceti o salata de cruditati si sa ungeti cateva felii de paine cu ulei de masline si sa le dati la cuptor pentru vreo 4 minute. Cam asta e tot. Asterneti o mana plina de patrunjel proaspat peste fasolea aburinda si treceti la infulecat. Cu moderatie totusi. Ca doar e miercuri. :)
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Deci eu nu pot fara carne. Nu eu pentru mine, dar am doi carnivori in casa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. deci imi ploua, again, in gura, cand citesc si ma delectez cu pozele si mancarurile de pe blogul tau:P nici eu nu sunt fan fasolea verde, din motive... emotionale...ti le spun in private:) dar painea cu ulei de masline la cuptor rings a bell, si fasolea ma gandesc sa o inlocuiesc cu cartofi. n-am mai gatit de mult o mancarica simpla de cartofi. si da, si eu am in dotare un adept al "cea mai buna leguma e porcul:)) sau puiul. sau pestele"

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Toti romanii suntem adeptii acestei "religii". But, from time to time, especially Wednesday and Friday, veggies are good. Eu zic ca nu aveti nimic de pierdut. Roxana, lasa scuzele, ca nici galustele tale nu sunt cu carne :)))
    Olivera, cred ca o mancarica de cartofi e perfecta, daca fasolea e off the menu. Va pup pe amandoua si va multumesc din suflet ca ma cititi. Voi si ceilalti care o fac. Astfel stiu ca nu e timp pierdut in zadar. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela, al meu daca nu mananca carne vrea ceva dulce :)))
    Cum sa nu te citim? Te admiram aici :P (asta nu tine de pupincurism, e doar sinceritate, trust me)

    RăspundețiȘtergere
  5. Al tau nu moare daca mananca o zi fara carne. Asa sa-i spui ca am zis eu. Ei, fir-ar el sa fie! :))) Pentru asta o sa va invit la o masa pur meatless-eggless-milkless si vedem daca il putem convinge ca, din cand in cand, se poate si fara.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum sa nu te citim?? Oricum, eu tot visez ca, intr-o buna zi, tu o sa ai o firma de catering/restaurant si eu una de org evenimente, si impreuna vom rupe gura targului! Pusi mare

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Da,]Olivera, nu suna rau. Insa ar suna si mai bine daca ar fi peste granite.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciao fetelor,sotul meu in schimb serveste carne doar sambata si duminica in restul zilelor daca se poate o evita.Mirela ,as manca si eu o farfurie cu fasole ,dar azi e joi si asa ca pun si o lingura de smantana!

    RăspundețiȘtergere
  9. :))) O, Angela, esti o norocoasa! Cu asa sot cred ca mi-ar fi mai usor sa tin o cura de slabire :D. Sau poate (mai bine zis probabil) asa imi gasesc eu scuze. Oricum, pofta mare sa aveti la fasole!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc,pacat ca pe aici pe la noi fasolea asa ca cea din poza e cam greu de gasit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare