Halloween Feast

Pumpkin bread (Chec cu dovleac)

Halloween-ul nu reprezinta pentru mine decat un prilej de a savura unul din preferatele mele, respectiv dovleacul, si de a merge la o petrecere costumata. Cum la petrecerea de aseara nu am reusit sa ajung, din pacate, am compensat cu aceasta minunatie de prajitura care mi-a adus in casa aromele toamnei. Am vazut acest chec pe blogul Laurei Adamache, insa, m-am hotarat la o alta reteta, a Marthei Stewart, deoarece mi s-a parut un picut mai simpla. Am facut si o modificare, deoarece reteta originala era Ginger Pumpkin Bread, cu ghimbir uscat si macinat, de care nu am avut de unde sa iau, asa ca i-am dat o usoara aroma de vanilie in loc. 

Ingrediente: 
300 g dovleac
12 linguri de unt, care va fi topit
2 1/2 pahare de 250 de ml de faina
2 lingurite cu praf de copt
o cana de zahar tos
doua pliculete zahar vanilinat
3 oua
Zahar pudra (pentru ornat)
Dovleacul se cresteaza si se acopera cu putin zahar. Se pune in tava, pe o hartie de copt si se da la cuptor pentru o ora.
Dupa acest timp, dovleacul trebuie sa fie moale, iar cu o lingurita il adunati de pe coaja. 
Si il mixati pana se transforma intr-un piure fin. 
Intr-un vas amestecati faina cu un un varf de cutit de sare si cu praful de copt, iar in altul mixati bine cana de zahar cu untul topit, ouale si zaharul vanilinat. 
Dupa ce s-a omogenizat compozitia, adaugati piureul de dovleac si mixati bine.

Adaugati faina in ploaie, ca sa nu se faca cocoloase si amestecati cu  lingura de lemn cu miscari de jos in sus. Dupa omogenizare asezati compozitia intr-o tava de paine, unsa in prealabil cu unt si tapetata cu faina si dati la cuptor pentru aproximativ o ora.
Faceti testul cu scobitoarea, iar daca aceasta iese curata, checul este gata. Este deosebit de aromat si gustos, iar toata casa miroase a toamna. Am pudrat-o cu putin zahar, et voila!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Cuptorul tau este electric sau pe gaz? Ma intereseaza la ce temperatura pui la copt dovleacul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceau, Angela. Am cuptor pe gaz, din ala romanesc, deci nu pot spune la ce temperatura. Eu dau focul mediu spre mic, deci daca calculam patru trepte, ar fi treapta 1 spre 2

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela,nu eu am intrebat de temperatura la cuptor!
    Frumos checul tau sa va fie de bine!Pacat ca nu ai reusit sa mergi la petrecere...

    RăspundețiȘtergere
  4. A, scuze Angela. Am crezut ca esti tu. Ce faci, cum esti, tu ce ai facut de Halloween?

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine multumesc,au trecut copii vecinilor sa ne sperie dupa care am mers la niste vecini la cina.

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) La noi nu se poarta inca asta cu copiii. Sau cel putin la usa noastra nu au aparut. Iar despre partea cu vecinii, nici atat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincera sa fiu si pe aici nu prea merg copii ,doar cei mici ,oricum in fiecare an sant tot mai multi .In ceea ce priveste vecini ,am parte de vecini de treaba cu care se poate organiza o cina fara prea multe figuri si pregatiri .La sfarsit ne ajutam reciproc la curatatul bucatariei mai o poveste doua si fiecare la casa lui.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte fain asa. Ma bucur sa aud ca ai vecini asa prietenosi si fara fite.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am facut ieri ,am modificat nitel reteta ,a iesit foarte bun.Sa vad pe cand reusesc sa o postez!Grazie mille!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca ti-a placut si de abia astept sa vad ce ti-a iesit! Sa-ti fie de bine

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare