Meatless Wednesday

Tarta cu prune

Pe bune că-i buna si extrem de simpla de facut. Desigur, de mare ajutor este aluatul foetaj cumparat care m-a scutit de o munca în plus, dar care a ieşit şi mult mai pufos decât aş fi reuşit eu. Prunele pot fi inlocuite cu orice alte fructe.
Ingrediente: 
Aluat foetaj
500 de grame de prune
Scortisoara
Zahar
Miere
Am lăsat aluatul să se decongeleze după care l-am aşezat in forma de tarta.
Prunele le-am tăiat in jumatate si le-am asezat peste aluat, dupa care le-am prasarat cu zahar si am asezat cateva batoane de scortisoara peste ele. 
Cealalta foaie de aluat se taie in fasii care se asaza ca un grilaj peste tarta si se ung cu miere. 
Se baga la cuptor, incins in prealabil, pentru aproximativ 30-40 de minute la foc mediu spre mic. Se poate servi simpla de post sau cu o lingurita de iaurt sau inghetata langa.
Sper sa o incercati cat mai curand!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Ehhhei ,ai trecut la fapte ! Sa va fie de bine!E o placinta de sezon ,foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) Iti multumesc, Angela. De fapte is plina, cu consemnatu pe blog merge mai greu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana te obisnuiesti cu scrisul retetelor ....dupa aceea ai sa vezi ca merge treaba mai repejor...Si eu am retete fotografiate asta vara si nu am reusit inca sa le postez....

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta asa e. E greu pana te urnesti ca apoi e mai placut. Tu ce mai faci, cum mai esti? Poate facem schimb de id-uri de mess si vorbim mai des

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna idee!.Iti trimit id-ul meu pe adresa de gmail cu care esti inscrisa la mine pe blog .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare