La creme de la creme

Crema de zahar ars
Crema de zahar ars a fost placerea suprema a copilariei. Mama mea nu imi facea acest desert, iar o vecina care statea la parter atunci cand o pregatea lasa usa deschisa, ca deh, asa se mai ducea si mirosul de subsol de pe scara. Imaginati-va insa cum ma simteam eu cand acesta se strecura pe sub usa noastra si ajungea la narile mele ahtiate dupa crema de zahar ars. Noroc ca dupa ce termina urca si la noi cu o bucatica. Ah, ce fericire! Acum pot sa fac de cate ori vreau eu crema de zahar ars si bucuria a ramas la fel. 
Ingrediente
1 litru de lapte
7 oua
200 de grame de zahar+100 pentru tapetat vasul
Esenta de vanilie

In primul rand se topesc 100 de grame de zahar si se tapeteaza vasul. 
Se mixeaza ouala cu zaharul si esenta.
Se adauga si laptele si se amesteca bine.
Se adauga peste zaharul topit si se da la cuptor pentru o ora. Faceti testul scobitorii inainte de a opri cuptorul. 
 Asa arata proaspat scoasa din cutor. Se rastoarna pe un platou incapator, pentru ca va fi destul de mult sos de zahar si se savureaza, sau mai bine spus, devoreaza. 
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Brava ,vad ca te-ai pus pe treaba ,postezi retetele lasate in urma!La crema de zahar ars nu fac mofturi o manac asa numai sa mi-o dai .

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) Bun asa. Pai te poftesc cand ajungi in Romania, sau mai bine spus, in Timisoara, la o portie generoasa de crema de zahar ars.
    In ceea ce priveste postarea retetelor... sa vedem cat ma tine :)))
    Pusi

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte gustoasa,numele e foarte simpatic,asa e santem sefe in bucataria noastra,ha,ha,chiar daca uneori nu ne ies retetele(ma refer la mine)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare