Meatless Friday

Fasole roşie de post
Fasolea uscata este preferata sotului meu. Daca s-ar putea cred ca ar manca cel putin de doua ori pe saptamana, asa ca in zilele de post chiar ma scoate din impas. De data aceasta am combinat niste fasole rosie cu fasole alba si am facut o ciorbita. Nu o sa dau niste ingrediente standard, deoarece cantitatile si felurile de legume pot fi combinate dupa bunul plac. 
 Intai am fiert putin fasolea (cam 400 de grame - alba si rosie), dupa care am scos-o si am clatit-o. Am pregatit legumele, cam ce e in urmatoarea imagine. 
Am calit morcovul si ceapa in putin ulei de masline, dupa care am adaugat ardeiul taiat bucatele, radacina de patrunjel (rosiile se lasa pentru final) si boia iute. Se adauga si fasolea peste legume si se completeaza cu apa. 
Dupa ce a fiert fasolea se adauga rosiile taiate in cubulete si cateva fire de leustean. Se adauga sare si piper dupa gust. 
Asta a fost tot. Stiu ca nu am descoperit eu gaura la macaroane si nici nu e vreo reteta iesita din comun, este mai mult o idee pentru o zi de post in care nu stiti ce sa puneti pe masa. 
BON APPETIT!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare