Preambul la sarbatori

Oua umplute
Am primit un comentariu pe Facebook, de la Adiniciu, care m-a inspirat: "Cui îi place, bine face. Poftă bună.". Asa ca atunci cand a trebuit sa aleg dintre retetele facute deja, pe care nu am apucat sa le postez pana acum, m-am gandit la oua umplute, deoarece, nu-i asa, cui nu-i plac aceste oua delicioase? Probabil toata lumea stie sa faca acest preparat, in diferite moduri, dar reteta mea e mostenire de familie. Ce ne trebuie?
Ingrediente
10 oua
1 pate de ficat de 200 de grame
75 de grame de unt
sare si piper
maioneza si patrunjel pentru ornat
 Ouale fierte se taie in jumatate, iar galbenusurile se pun intr-un vas separat si se faramiteaza bine-bine cu o lingura, dupa care se adauga untul, la temperatura camerei, taiat cubulete, urmat de pateul de ficat. 
Se omogenizeaza bine compozitia, dupa care se asezoneaza cu sare si piper dupa gust. Se umplu jumatatile de albus cu o lingurita si se niveleaza deasupra. (Compozitia care mai ramane e absolut delicioasa mancata la micul dejun intre felii de paine, yammyyy!!!)
Se orneaza cu maioneza si cu frunzulite de patrunjel. Simplu si la obiect!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Mie imi plac! Si mi-au placut din totdeauna! Si eu le fac cu pateu ,iar cand am ,in maioneza pun o lingura de smantana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur, Angela. Si eu sunt fan oua umplute.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu fac oua dar in loc de unt pun margarina o bunatate

    RăspundețiȘtergere
  4. In loc de piper este mai Gustos cu mustar,iar in maioneza iaurt,sint excelente,mai bune sint daca faci pateul din ficati de pui prajiti sau ficat de vitel prajit si apoi zdrobit cu furculita si frecat cu unt,este un pateu de casa foarte bun.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare