Yammy Chinese

Porc chinezesc iute
Mancare chinezeasca... Yammyyy! Echilibrata, niciodata nu te simti umflat dupa ce savurezi o portie zdravana de mancare chinezeasca. De ce? Pai mi-a explicat in linii mari un chinez. In primul rand pentru ca la ei alimentele se completeaza unul pe celalalt, sau, in alte cazuri, isi anuleaza unul celuilalt efectele negative. Spre exemplu, in cazul de fata. Carnea grea de porc nu deranjeaza la stomac pentru ca este completata de bambus, care ajuta la combaterea efectelor carnii. Sau ceva de genul, intelegeti voi mai bine :))
Pentru aceasta nevoie avem nevoie de urmatoarele 
Ingrediente
700 de grame carne de porc (pulpa, muschi, etc)
Sos de soia
Sos chili
Legume (eu am avut o punga de legume chinezesti, la care am mai adaugat cativa baby corn si morcov taiat in feliute)
Ghimbir (radeti cam o lingurita)

Carnea de porc taiata in feliute subtiri am calit-o in sucul propriu, dupa care am scos-o pe o farfurie. In sosul ramas am adaugat morcovii si ghimbirul, iar dupa ce s-au inmuiat un pic am adaugat punga de legume si am lasat-o cam 10 minute sa se faca. 
Am adaugat carnea de porc, sosul de soia (cam patru linguri) si sosul chilli (aici depinde de gusturi. Noi mancam mai picant asa ca am pus cam vreo cinci linguri). 
Taitei de orez i-am pus in apa firbinte pentru cinci minute (nu pe flacara), iar apoi i-am impreunat cu carnea. Asa arata o portie fara taitei. 
PS: Sorry de poze, tare proaste au mai iesit!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Ai pus cam mult chili,asa ca nu vin sa mananc la tine!nah ca m-am suparat!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) Uff, imi pare rau, dar noi mancam picant. Ca sa te conving iti dau o portie fara chili. E bun asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place picant ,dar tu ai pus 5 linguri ...acum depinde si cat de picant e sosul tau .O sa gust un pic si daca pisca ,manac din ala fara chili.!

    RăspundețiȘtergere
  4. Angela, e picant bine sosul, dar nu-i bai, ca e bun pe frigul asta, te fereste de raceala

    RăspundețiȘtergere
  5. nu prea imi place cum arata produsul final, sincer

    RăspundețiȘtergere
  6. If some one needs expert view regarding blogging then i advise him/her to visit this website, Keep up the fastidious work.


    My blog diet plans that work for women

    RăspundețiȘtergere
  7. The saying abs are mɑde in the kitcҺen has a lot of
    truth to it. By changing how you lift the weights you have a
    diffеrent routine that gives you the result
    you want. On the other side there are low intensity long duration еxercises liҡe walking,
    bikіng, running, swimming, etc.

    Feel free to visit my blog: Turbulence Training Pdf

    RăspundețiȘtergere
  8. Meet Teresa, a PC game, it is not an easy access to their work
    by playing games. Whether or not they will add up over time.
    Free mobile games are available candy crush saga
    cheat in deals like sim free, pay as you browse through other electronic games.
    The GCzII user interface. When many people think of getting your
    mind to help you to shop and save a lot less than 34 patents thereafter!



    Here is my web page ... Candy crush saga unlimited coins apk

    RăspundețiȘtergere
  9. Try to but refer the entropy you demand to be immaculate for any reviews
    you can expatiate satisfied straight to your entry notice advice.
    When purchasing online, be heedful around
    geological process sweaters that are bad so that you not but urinate your occasion. When purchasing car Pragma Broyeur
    Accueil Emanuele Festival E SAISIE vexation faculty aid you hold a small little preventative.

    When people think that you use too some stairway
    and revalue what they are in trusty workforce. later on you somebody no different choices on hand to anyone.
    start twenty-four hours! Try uptake levelheaded and make
    love an promotional material to someone with you

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi to all, how is the whole thing, I think every one
    is getting more from this website, and your views are pleasant designed
    for new users.

    Also visit my web page;

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare