Back to the classics

Salata de vinete
Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt taman pe dos. Spre exemplu, cat e vara de lunga nu-mi trebuie salata de vinete sau capsuni sau cirese, sau mai stiu eu ce alte bunatati coapte la soare. Probabil nu traiesc pe partea buna a planetei, vreau sa spun ca ar trebui sa incerc si cealalta emisfera, poate ar merge si in cazul meu lucrurile normal. Dar iarna, o da, iarna, care e anotimpul meu preferat vin si poftele de minunatii specifice verii. Noroc ca acum se gasesc de toate si pot sa-mi fac si eu poftele.
Va trebuie vreo trei-patru vinete mai lunguiete (deoarece se coc mai bine) pe care le bagati la cuptor pentru aproape o ora. Sa va mai uitati la ele din cand in cand ca sa nu va treziti ca le scoateti scrum. Le lasati putin sa se raceasca si le curatati de coaja. Taiati o ceapa in cubulete mici si o adaugati peste vinetele coapte, dupa care le bateti bine cu tocatorul. In etapa asta sta tot secretul pentru o salata reusita, iar secretul acesta nu il detin eu, ci Dan, sotul meu, care reuseste sa faca din ele o pasta pufoasa si fina. 
Intre timp eu ma ocup de maioneza.
Se adauga vinetele peste maioneza, se asezoneaza cu sare dupa gust si gata e salata. 
BON APPETIT!

Comentarii

  1. E bine ca te ajuta Dan la batutul vinetelor ,e partea care nu imi place deloc atunci cand le pregatesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ella - multumesc si eu is fana, dar numai iarna
    @Angela - Da, nici mie nu imi place sa bat vinetele si ii sunt recunoscatoare lui Dan ca iese asa o salata minunata numai datorita lui

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare