Fast food

Cascaval pane
Crocant la exterior, moale si pufos in interior, cum sa nu ne placa? Din pacate, nu este si foarte sanatos, dar mancat mai rar, merge. Mie imi place foarte mult cascavalul pane, dar il mananc tot mai rar, deoarece vad ca odata cu inaintarea in varsta incep si problemele cu fierea, ficatul, stomacul sau cine stie ce, astfel ca nu imi pica prea bine prajelile in ulei. Dar ce sa faci, pentru asa o bunatate trebuie sa te mai sacrifici din cand in cand, mai ales ca se face si foarte rapid, asadar mai are un punct in plus.
Secretul cascavalului pane sta, zic eu, in... cascaval. Daca nu cumparati un cascaval mai tare (cum ar fi Penteleu) aveti sanse mari ca pane-ul sa se imprastie prin tigaie. 

Ingrediente
400 gr cascaval
2 oua
4-5 linguri faina
pesmet
ulei pentru prajit

Taiati feliile de cascaval in bucati de aproximativ 1 cm grosime. 
Din faina si oua faceti un amestec prin care treceti feliile de cascaval, pe care le tavaliti apoi prin pesmet.   Le puneti la prajit in ulei incins, cam doua minute pe fiecare parte.
Le serviti fierbinti cu cartofi prajiti sau legume la cuptor. Rau, da bun rau!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Nu am mai mancat cascaval pane de vreo 25 de ani!aoleu, am imbatranit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wawwww, Angela, asta chiar ca e ceva - de 25 de ani. Nici eu nu mananc foarte des, dar totusi... In facultate era mancarea favorita la fast-food: cascaval pane cu cartofi prajiti si sos remoulade

    RăspundețiȘtergere
  3. Am gresit ,nu am mai pregatit de vreo 25 de ani ,dar gandindu-ma bine acum vreo 10 ani ,la herculane ,la un restaurant nu aveau cine stie ce de mancare,ori cas pane ori gratar .Asa ca am mancat cas pane cu salata de rosii ,tin minte ca a venit tanti cu salata de rosii ...erau 3 rosii intr-o farfurie! Al meu s-a facut verde si asa a spovedit-o pe tanti ca s-a intors cu rosiile taiate foarte artistic!Eu eram cu capul in pamant si radeam ca al meu le ameninta cu unchiul nu mai stiu cum il cheama care era seful serviciilor de cazare din herculane.Noroc ca in acel moment ii stiam numele .a fost tare comica faza.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare