Just another blogspot post, I say

Friends
Saptamana asta o sa fie una plina. Zilele astea sunt agitate, e mult de munca, e nebunie peste tot. Doua zile sunt insa rezervate intalnirii cu unii dintre prietenii nostri, dar, din pacate, nu cu cea mai draga prietena a mea, Ani. Ea a plecat in Germania si, sper eu, la toamna vom ajunge si noi pe la ea si ea pe la noi. Dar sa revin la cele doua zile. Joi seara am invitat un cuplu, Edi si Fabiola, si cred ca o sa alegem ingredientele perfecte pentru a ne petrece "some good quality time together", vorba englezului. Ma gandesc sa pregatesc ceva usor, care sa ajute conversatia sa se desfasoare mai cu usurinta si cred ca o sa repet experienta de ieri cu spanakopitta greceasca, adica o placinta delicioasa cu branza cremoasa, spanac si marar.
 
O sa mearga bine cu o bere blonda/neagra. Ma gandesc ca e destul pentru o seara din midweek, mai ales ca vom incheia apoteotic cu inghetata de vanilie cu fructe caramelizate si amarettini.
Vineri musafiri vor fi mosii nostri, Oana si Marius. Da, mosi, desi-s tare tineri. Deh, asa e traditia la noi, ca la nunta sa ai si nasi si mosi. Si am pastrat traditia. Deci, nu are nici o legatura cu varsta. Chiar daca si noi si ei stam in Timisoara, ne vedem destul de rar. Oricum, vineri va fi o seara de tinut minte. Fiind prima zi de weekend o sa ne permitem anumite extravagante, respectiv un meniu mai bogat. De data aceasta va fi ceva italian.
O sa aranjez niste platouri cu aperitive/gustari, ca sa putem sta sa ne bucuram de conversatie nu sa dereticesc prin bucatarie. O sa am un platou de branzeturi si caprese, bruschette, crostini, prosciutto crudo. Va urma o portie generoasa de spaghetti sau tagliatelle cu midii sau ton, inca nu m-am hotarat. La final, pe masa va trona un tortulet de cafea, cu amarettini, un fel de crema sarlota si ciocolata.
Povestea nu se termina insa aici, deoarece si pentru weekend am planuri mari, cu prietenul meu Gabi. Pentru el surpriza e sa pregatim masa impreuna, ma gandesc la ceva cu specific american, sau mai bine spus, un melanj culinar. Acum ramane doar sa ma tin de cuvant. C ya!

Comentarii

  1. sa nu uiti de langosi pentru Ghery :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu, Brutus? Nu ai mai dat nici un semn de viata, asa ca te-ai lins pe bot de langosi. Esti out din categoria friends, pt ca m-ai uitat :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Saracul Ghery:))) Si.. cred ca nu am inteles bine...adica eu sa pregatesc masa.?..ce sa zic:))):P Toata lumea mananca..si eu am de lucru:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Nu am scris asa, am scris ca pregatim masa impreuna, dar daca e oferi, nu-i bai :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. offf:)))) Lasa... ca macar mai invat si eu ceva:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oki-doki, las, dar nu inteleg cum. Adica sa te las pe tine la cratita? Asta e propunerea. Aaaa, si mai am o intrebare.
    Ghery, care Ghery? Parca am cunoscut demult pe cineva cu numele asta, dar demuuuuuuult

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu doar o sa ma uit:p O sa ma uit cum gatesti, cum pui masa ...si o sa-mi notez:P
    Si de Ghery..hammm...parca aveam ceva afaceri cu el...da nu il mai stiu nici eu bine.In schimb, stiu ceva de gerhald.ro
    E ceva...un blog..parca..sau vrea sa fie:P

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))))))) Gabi, pentru asta acel Ghery, despre care inca nu imi amintesc cine e, o sa planga o luna de ciuda si o sa bage la spamuri la blogul lui de o sa ne ia naiba pe toti

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))))))) aaa, acum stiu cine e. Ghery the Spammmmmmmmmm.

    RăspundețiȘtergere
  10. :))))) Spammmmm:))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. si noi:)Noapte buna.. Madame chef:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am spus eu ca postarea asta e despre prieteni si se pare ca am vreo doi-trei prezenti la datorie. Va pup pe toti, in ordinea alfabetica: Gabi, Ghery, Olivia

    RăspundețiȘtergere
  13. Gata ,s-a terminat distractia ? nu mai e nimeni acasa? Perfect ,atunci sa trec la golit frigiderul ,hahahahhahahahaha

    RăspundețiȘtergere
  14. :)))) S-a cam terminat, Angela. Acum am si eu o explicatie pentru frigiderul meu prin care tot bate vantul, desi am fost de 3 ori la cumparaturi intr-o saptamana, si am cheltuit o gramada de bani.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare