One little chicken

Pui cu unt la cuptor
"Five little chickens by the old barn door,/One saw a beetle, and then there were four./Four little chickens under a tree,/One saw a cricket, and then there were three./Three little chickens looked for something new,/One saw a grasshopper, and then there were two./Two little chickens said, "Oh what fun!"/One saw a ladybug, then there was one./One little chicken began to run,/For he saw a katydid, then there were none!". Asa suna o poezioara englezeasca ce mi-a venit in minte atunci cand am inceput sa postez aceasta reteta, ca tare gustos a mai fost puiul asta. Vreau totusi sa cred ca nu s-a indopat cu "ladybugs" sau "grasshopers" before turning into deliciosenie la cuptor spoita cu unt.
Puiul asta se face de la sine. Nu aveti nevoie decat de o garnitura la fel de gustoasa (cartofi cu morcovi a fost alegerea mea) si papilele gustative se desfata de placere.
 Am luat asadar un pui zdravan si l-am spoit bine cu unt amestecat cu boia, sare, piper, putin busuioc uscat si ceva prafuri speciale pentru pui. Pe sub pielea de pe piept si de pe spate am bagat cateva cubulete de unt tavalite prin amestecul de condimente mai sus amintit si cativa catei de usturoi intregi, l-am asezat pe cartofi si morcovi si l-am lasat sa se odihneasca la cuptor cam o ora si jumatate.
Intre timp puteti savura un pahar de vin rosu, demi-sec, catifelat. Zic eu. Dar voi faceti cum vreti. Oricum e o minunatie, crusta bine condimentata si carnea suculenta. Am uitat sa va spun. Pentru ca bomba calorica sa fie la un pas de explozie, peste cartofi am adaugat untura, ca sa fie mai gustosi :D. Si au fost.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Sa va fie de bine si data viitore sa ne serviti si pe noi cu un pahar de vin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Promitem, Angela! Neaparat va asteptam la noi la o carafa de zaibar!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare