One of those yummies

Trufe de ciocolata
Asa cum am promis in postarea anterioara, revin cu retata de trufe de ciocolata. Nu ca ar fi nu stiu ce filosofie, dar poate ca va intereseaza, mai ales ca sunt tare gustoase. Dar nu trebuie sa va spun eu asta, ca stiti si voi prea bine. Eu le-am folosit pentru ornarea tortului amandina si cred ca or sa mai isi faca loc pe masa noastra. De fapt, sunt sigura. Secretul este ciocolata. Daca aceasta nu este de buna calitate si nu contine o cantitate destul de mare de cacao, trufele se vor inmuia destul de repede. Asta e pe incercate. Am facut si cu ciocolata cu lapte si, desi au fost delicioase, cum le scoateam din frigider cum se topeau.
CLICK  TORTUL AMANDINA!
Ingrediente
2 tablete de ciocolata (eu am folosit amaruie) - 250 gr
200 de grame de smantana dulce
2 linguri lichior (am avut Tiramisu flavour)
esenta de rom (puteti folosi orice aroma doriti)
Cacao, glazura, bombonele de cacao
Se pune smantana intr-o craticioara pe foc mic. Cand aceasta este bine incintata se adauga ciocolata rupta in bucatele mici, amestecati lichiorul si esentele pana se transforma intr-o crema omogena.
Acoperiti craticioara cu folie alimentara si lasati sa stea 10 minute, iar apoi amestecati din nou. Lasati sa se intareasca cel putin 15 minute la frigider. Folosind o lingura sau un scoop de inghetata luati din compozitie si puneti pe o hartie pergament pe care ati turnat cacaua. Formati bilute de ciocolata pe care le puneti la congelator pentru aproximativ 20 de minute.
Pudrati-va mainile cu cacao si dati fiecare trufa prin cacao pe care le asezati pe o tava cu hartie pergament. Eu am mai folosit ceva ciocolata topita ca sa le glazurez dupa ce le-am scos de la congelator. Unele dintre trufele glazurate le-am tavalit prin ornamente de cacao, dupa cum vedeti in imaginea de mai jos.








 
Se pot tine la frigider pentru doua saptamani cel mult, intr-un recipient bine inchis. Inainte de servire, mai puteti tavali putin trufele prin cacao, daca doriti, ca sa isi recapete aspectul de catifea. Eu una ador catifeaua.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Buna,

    Numele meu este Adrian si iti scriu in numele site-ului http://www.GatesteInteligent.ro . Ne-ar face placere sa faci parte din echipa de parteneri/blogeri pasionati de arta gatitului. Pentru acest lucru te rugam folosesti formularul de la pagina: http://www.gatesteinteligent.ro/inscrie-blog-gateste-inteligent.html sau trimite-ne mail la adresa office@gatesteinteligent.ro

    pasiunea de a gati!
    Adrian T

    RăspundețiȘtergere
  2. din fericire, dr oetker a scos trufele de ciocolata "la cutie" si ne usureaza munca :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare