Porc "au vin"

Porc cu vin si legume la cuptor
E randul sa-i dam porcului ce-i al lui, adica sa il punem acolo unde ii e locul. Chiar daca animalutul mi-e tare drag, in general iubesc animalele si ador din suflet cainii (best thing in the world), nu pot deveni vegetariana. Poate intr-o buna zi. Eu totusi sper. Dar cand mananci o bunatate cum a fost porcul asta aromat cu un vin rosu, sec si de "esenta tare", uiti de chinul bietelor suflete si mergi pe mana zicalei "dintre toate legumele, cel mai mult imi place porcul". Cred ca aceasta combinatie de legume si vin a innobilat carnea de porc, motiv pentru care i-am si pus acest titlu mai frantuzit, "porc au vin". Nu are rost sa mai scriu ingredientele in parte, deoarece se vede si din imagine. Am folosit mai multe feluri de legume, cateva feliute de slaninuta proaspata, fleicile de carne, condimente si vin.
Intai am pus feliutele de slaninuta in tava peste care am adaugat legumele: cartofi taiati mari, morcovi (mai micuti), catei de usturoi nedecojiti (au o aroma mai faina asa) si am sarat, am pus piper (am un amestec de piper negru, rosu si verde) si am adaugat carnea. Se acopera cu o folie de aluminiu si se lasa sa se inabuse cam 25 de minute, dupa care se scoate si se adauga vinul rosu, cam un paharel si jumatate.
Se lasa la cuptor, la foc mediu, pentru inca 35-40 de minute, sau pana cand arata cam asa.
Se mananca cu multa pofta alaturi de un pahar de vin rosu sec, ca sa alunece mai bine. Morcovii copti sunt de-a dreptul exceptionali, credeti-ma pe cuvant sau, si mai bine, incercati si voi!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Mirela, cautam un contact form pe blog si nu reusesc, imi trimiti te rog un email, ca vreau sa-ti propun ceva. Multumesc. Tibor. netpizza1@gmail.com

    NetPizza.ro

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare