Tasty white danish

Biscuiti danezi cu unt si lamaie
Crocanti si cu aroma de unt si lamaie. Mai pe scurt, perfecti. Mie mi-a placut tare mult aceasta reteta deoarece e foarte simpla de realizat, iar rezultatul este peste masura muncii depuse. Seamana foarte mult la gust cu biscuitii spritati (ca doar compozitia e aproape la fel :D) si sunt crocanti, dar se topesc in gura. I-am impartit si cu prietenii mei (Gabi, Olivia, Dariana si Andreea) astfel ca sunt si mai bucuroasa de ei. Anyway, nici la capitolul ingrediente risipa nu e prea mare, astfel ca aveti nevoie de:
350 gr faina
un pachet de unt (200 gr)
un ou
o ceasca de zahar
1/2 lingurinta bicarbonat
esenta de vanilie
coaja de lamaie

Mixati zaharul, oul si untul pana la omogenizare, iar apoi adaugati coaja de lamaie si esenta de vanilie. Intre timp amestecati ingredientele uscate.
 Adaugati faina amestecata cu bicarbonatul. O sa va iasa un aluat lipicios, pe care il rulati intr-o folie de celofan si dati la frigider pentru cel putin 30 de minute ca sa se intareasca.
Scuzati deranjul de pe masa :D. Asadar, dupa cele 30 de minute il scoateti de la frigider si taiati bucatale de circa 1,5 cm grosime pe care le asezati in tava de copt. Atentie! Sa le puneti cat mai rasfirate, deoarece biscuitii isi dubleaza, ba chiar tripleaza, volumul. 
Le lasati la cuptor pentru circa 10-12 minute. Din aceasta compozitie va ies cam doua tavi de biscuiti. 
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Mama scumpa esti draguta sa scrii cantitatea de unt....ca sa nu fie probleme cu gramajul .Din cate imi amintesc eu in tara un pachet de unt are 200 g ,problema e ca aici e cu 50 de grame mai mare.Ps reteta asta trebuie sa io dau la o prietena ca m-a inebunit cu biscuiti danesi ,pe tot parcusul unui botez a vorbit doar de biscuiti astia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Angela, ai dreptate, pachetul de unt are 200 de grame, o sa trec imediat si in reteta ca sa nu existe dubii. Eu zic sa-i incerci si tu ca-s tare simplu de facut si tare gustosi. :D Sau facem schimb: eu vin cu o portie de biscuiti si tu cu o pasta de peste

    RăspundețiȘtergere
  3. Intai de toate trebuie sa ma scap de tipa respectiva ,ii dau reteta ,dupa care te astept !Ma duc sa pun masa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Angela, nu te grabi cu aranjatul mesei ca imi va lua ceva sa ajung. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. buna,
    vin cu o intrebare:
    la mine s-or facut mari ca niste "placintzoaie",
    cum sa fac sa fie asa ca la dvs in foto
    aragazul trebuie dat pe foc mare sau cum sa procedez sa nu se mai intinda asa,
    apropo bicarbonatul trebuie stins sau ba
    multumesc anticipat
    Corina

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutare, Corina. Imi cer scuze ca de abia acum am vazut comentariul tau. Sa iti spun punctual.
    Bicarbonatul nu trebuie stins, pur si simplu se amesteca in ingredientele uscate, dar poti nici sa nu-l pui, nu este nici o problema, nu vor mai fi asa aerisiti in interior, dar vor creste la fel. In loc, poti pune o lingurita de praf de copt.
    Faptul ca s-au latit asa mult provine de la faptul ca i-ai taiat cam mari. Incearca sa lasi aluatul un pic mai mult la frigider si taie-i in feliute mai subtirele. E normal sa creasca mai mult, asa mi s-a intamplat si mie.
    Nu mi-ai spus nimic de gust, cum ti s-au parut?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare