Cheese dip

Sos de branza
Cheese dip. It's perfect pentru niste cartofi copti, asa cum l-am servit noi, dar o sa-i vedeti si pe aceia intr-o postare viitoare, cat de curand, ca merg de minune cu sosul asta. Nici greu nu e de facut, ba din contra, in nici cinci minute e gata facut si, poate si, mancat :D. Am sfaramat niste branza grasa de vaca peste care am pus niste smantana si am impreunat cu marar tocat. Exista mai multe variante de cheese dip, iar asta e probabil cea mai simpla dintre ele. Just lovin' it!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Reteta asta pot sa o fac si eu. Devin bucatar! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, Ghery, asa sa faci! Iar retetele, le poti incerca pe oricare, ca doar nici eu nu-s bucatar, ci doar o gurmanda

    RăspundețiȘtergere
  3. Repede si bun .Si atrage incepatori care se pot simti asi ai bucataritului!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Asa e, Angela. Ghery e un incepator care doar se lauda, ca nu pune mana sa incerce, el face doar shoppingul. Crede-ma, e mai rau ca femeile la capitolul asta: obsedat de promotii, oferte, magazine noi, etc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare