Cu gandul la vara, la mare, la plaja

Sos Tzatziki
Așa cum am mai spus, consider ca sunt "the winter biggest fan", dintre cercul meu de prieteni si cunostinte, cel putin, dar deja pot sa spun ca deja m-am saturat de atata frig si zapada. E deja sfarsit de februarie si omatul nu se da dus deloc, dar gandul meu tot la vacanta este. Acum colinda pe plajele din Grecia, pe care nu am ajuns pana acum, si chiar astept recomandari de locatii, atractii turistice si desigur culinare de pe acolo. Pana atunci am adus eu putina aroma de Grecia in casa, printr-un sos simplu, racoros si gustos, pe care l-am servit alaturi de ceva picant, lipicios, crocant (americaaaan), dar pe care vi-l voi dezvalui intr-o postare viitoare.
Pentru tzatziki aveti nevoie de un catravete, un iaurt, usturoi tocat, sare, piper si marar. Pentru un plus de savoare stropiti cu ulei de masline, ingredientul minune al bucatariei mediteraneene.
Am procedat asadar la razuitul castravetelui, care s-a supus obedient.
Am stors bine castravetele de apa pe care o lasa, folosindu-ma de o "grebla" naturala cu cinci degete, dupa care am amestecat usturoiul tocat, iaurtul, condimentele, putin ulei de masline si mararul tocat.
Dupa ce amestecati toate ingredientele dati la frigider pentru cel putin o jumatate de ora. Nu-i asa ca-i simplu? Iar de bun cred deja ca stiti cu totii ca e, mai ales ca multi dintre voi ati mancat facut la mama lui in Grecia. Sa-mi povestiti si mie experientele voastre turistice si culinare grecesti, ca mari sunt sansele sa ajung si eu pe acolo in aceasta vara.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. vacanta si mare = bauturi cu sau fara alcool!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ador acest sos !Incearca sa-l prepari cu iaurt grecesc din ala gros si plin de grasime !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ghery - Intre timp m-am cam razgandit. S-ar putea sa optam pentru Italia :)))
    @Angela - nu prea gasesti la noi din ala, dar folosesc Cremoso, care e foarte gras, o combinatie intre iaurt si smantana. Poate la vara ajung prin Italia si o sa-mi fac o provizie serioasa de alimente.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ai de gand sa vii pe aici ,sa ma anunti ca sa te sfatuiesc ce e bun !ciao

    RăspundețiȘtergere
  5. Iaurt gras si foarte bun gasiti la Lidl,cit despre vacanta in Grecia iti recomand Grecia pt.Marea Egee ce-a mai sarata mare din Europa foarte sanatoasa pt. cei care au Probleme cu circulatia periferica si articulatiile,iar bucataria este extraordinara si preturile foarte OK.Italia este frumoasa dar te c-am omoara preturile in Restaurante.Vacanta frumoasa!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare