Ice cream's best friend

Banana caramelizata cu inghetata
Am decis: inghetata merge mana in mana cu bananele. Gusturile si aromele se complimenteaza reciproc si unde mai pui ca aceasta combinatie este perfecta si pentru un desert de cina, si ajuta mancarea sa se aseze acolo unde trebuie, fara sa ne mai faca probleme de arsuri. Cam asta este concluzia la care am ajuns noi, dupa nenumarate experimente. Mare doritor de banane cu inghetata a fost Dan, dar nici baby Max (catelusul - copilasul nostru) nu face mutre la mix-ul asta, desi el are voie doar un piculet de inghetata topita (sau deloc :D). De ce aveti nevoie pentru doua portii
Doua banane
Patru linguri de zahar 
Doua cuburi de unt
Inghetata
Puneti untul intr-o tigaie non-aderenta si cand se topeste, puneti si zaharul peste.
Cand amestecul se caramelizeaza si prinde o usoara culoare aurie se asaza bananele.
Le-am prajit cam trei minute pe fiecare parte, pana s-au inmuiat putin si s-au invelit bine in caramel. Le-am asezat impreuna cu sosul de caramel langa inghetata (am avut cumparata, ceva de la Delta - Aloma cu biscuiti, dar in curand o sa imi iau o masina de inghetata si o sa fac in cantitati industriale :D). Daca vreti si poftiti, stropiti si cu niste sos de ciocolata.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. ehe.. daca as sta cu tine in casa cred ca intr-o saptamana as depasi 100Kg

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Ei, nici chiar asa, ca sunt banane caramelizate in unt, nu in untura :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai daca as sta cu tine in casa presupun ca nu mi-ai da sa mananc doar banane caramelizate in unt .... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) De ce nu? Au destule proteine, carbohidrati, zahar, tot ce trebuie :D

    RăspundețiȘtergere
  5. eee... nu ... mie imi place mult carnea de pui ... piept pulpe... culmea exact asta imi plac si la femei :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Produse teleshopping cu 50% reducere: Kosmodisk, Relax and Tone, Vibratone, Ab Tronic X2, Magic Bullet, Instyler, Go Duster, Bullet Express, Paint Zoom, Celluless, Go Duster (cosmodisk,teleshoping,relax tone,kosmodisc,). Livrare gratuita in 24 de ore oriunde in tara.http://www.reduceri50.ro/ Tel. 0736 041 641
    http://reduceri50.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare