Martisor la pahar

Capsuni cu frisca, ciocolata si iaurt
Un martisor dulceeeeeee si proaspat ca o zi de primavara. Daca ati uitat ce gust are primavara, eu zic sa incercati desertul asta, deoarece e o surpriza deosebita pentru persoana iubita. Prepararea nu va ia mai mult de cinci minute, iar capsunele, fie ele si crescute la lampa, sunt un aliment perfect pentru un desert-cadou delicios. Culorile clasice ale martisorului sunt alb si rosu, dar eu nu m-am putut abtine si am folosit si o haina de ciocolata pentru capsuni.
Ingrediente
300 ml frisca dulce
o caserola (250 gr) capsuni
un iaurt
3 linguri zahar
o jumatate de tableta de ciocolata cu lapte
Din aceasta compozitie va ies patru pahare sau castronele, dupa cum doriti. Opriti patru capsuni intregi cu codite, pe care le imbracati in ciocolata topita la bain-marie. Dupa ce le-ati tavalit in ciocolata topita, asezati-le pe hartie de copt si dati-le la frigider sa se intareasca glazura.
Ca de obicei, pozele nu sunt foarte reusite, dar gustul vi-l puteti imagina si singuri. Frisca lichida o batem cu mixerul, dupa care adaugam iaurtul si amestecam. Mie mi s-a parut destul de dulce compozitia, dar daca preferati mai dulce, amestecati in prealabil iaurtul cu doua-trei linguri de zahar, iar apoi cu frisca batuta. Capsunele taiate feliute le-am alternat cu randuri de frisca si iaurt, iar "cireasa de pe tort", respectiv capsunile trase in ciocolata le puneti deasupra.
Va doresc o primavara minunata, dulce si pufoasa ca acest desert, cu mai putin alb (zapada) si mai mult rosu (dragoste). Va pup cu drag si va multumesc ca imi cititi blogul, datorita voua acesta exista!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Vine ,Vine primavara ...cam asta mi-a venit in minte uitandu-ma la martisoarele tale asa de bune si frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfoai, ce telepatie. Asta era titlul postarii prima data, dar apoi am sters ca m-am gandit ca nu se prea potriveste avand in vedere ca la noi inca fulguie, iar zapada nu a disparut. Oricum, o sa continuu eu. Floricele pe campiiiiiiii, hai sa le-adunam copiiiiiii!

    RăspundețiȘtergere
  3. o primavara superba si multe martisoare aducatoare de bucurii,sa ai un an super

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ca tot urmeaza sa se incalzeasca vremea, draga Mirela, eu insist sa ne arati si niste retete cu ceva alcool :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) Hmmmm, mda, am niste curacao. Nu ar fi rau sa ma ocup de ceva cocktail...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare