Prea de la tara

Omleta taraneasca cu cartofi si carnati
Asa de simplu de facut, dar totusi atat de delicioasa, incat imi lasa gura apa numai cand ma uit pe poze. O astfel de omleta, daca se poate numi asa, este perfecta pentru zilele reci, in care nu aveti nici timp, nici chef de ceva mai elevat. Asa ceva mancam cu mare placere in vacantele de iarna petrecuta la bunici la tara, o combinatie care merge perfect cu o lipie coapta direct pe soba, fierbinte si crocanta. 
Ingrediente
700 gr cartofi
5 oua
branza 
carnati/sunculita/slaninuta afumata/ sunca presata etc.
usturoi tocat
                                                                                                           









 Frigeti cartofii si ii scurgeti bine de ulei. Eu am folosit cateva bucatele de carnat pe care le-am prajit putin in tigaie, fara ulei, dupa care am adaugat si cartofii. Impreunati branza cu ouale si adaugati-le peste cartofi si carnati, alaturi de usturoiul tocat.
Lasati la foc mic pana oul este bine legat si serviti-o fierbinte cu paine prajita si cu un pahar de Cabernet. 
 BON APPETIT!


Comentarii

  1. Ce bine arata omleta asta.imi lasa gura apa!
    Off topic ,imi spui te rog o marca buna de boia ,care se gaseste in tara ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, si mie imi cam lasa ca am facut-o mai demult, de abia acum am postat reteta si are o aroma asa faina... dar si calorii...
    In ceea ce priveste boiaua eu cred ca e bine sa cumperi din piata, de la tarani, ca e mai sanatoasa, dar, desigur, nici eu nu ajung uneori, asa ca sunt multumita si de marca Kamis.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e cam foame!Ma duc sa mananc cateva sarmale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Prea de la tara=prea bun :D!Mirela, inca odata, esti un geniu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, Ghery, iti multumesc, esti prea dragut :))) You are the real genius

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa de foame mi-ai facut, ca ma duc sa-mi fac hamburgheri. :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela,o sa mearga in tara baiatul meu ,nu pot sa-l trimit sa cumpere de la piata .Multam !

    RăspundețiȘtergere
  8. Roxi - asta deja nu mai e mancare de lene, dar vad ca suntem pe aceeasi lungime de unda. Si eu azi am facut tot americanisme: crispy hot wings. Te lingi pe degete - la propriu!
    Angela - daca ajunge prin Timisoara, merg eu la piata si iti cumpar si ma vad cu el si i le dau. Cand vine. Lasa-mi msj pe mess ca sa stiu

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult ,dar merge la Cluj! Nu ajunge la Timisoara !

    RăspundețiȘtergere
  10. aaa, ok. Imi pare rau ca nu trece si pe aici ca aveam ocazia sa te ajut eu cu boiaua. Pusi

    RăspundețiȘtergere
  11. La Timisoara o am pe cumnata care se descurca bine de tot la piata si sigur imi cumpara o boia de calitate ,in schimb cumnata de la Cluj nu le prea are cu targuielile ,asa ca e mai sigur sa cumparam boia impachetata!Multam fain de ajutor !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare