Something gooooooooood

Carne de vitel cu sos de smantana
Mai mult decat simplu. Am primit o bucata de carne de vitel, numai bun sa fie gata in cinci minute. O parte l-am facut la gratar, iar cealalta dupa cum se vede. Am taiat carnea de vitel (cam 400 de grame) in feliute de circa 1 cm grosime si le-am stropit cu putin ulei de masline dupa care le-am prajit cam 5 minute. Am adaugat si o conserva de ciuperci din conserva.
Am mai lasat pe foc vreo 5 minute, pana s-au inabusit si ciupercile dupa care am adaugat vreo 200 de grame de smantana, doi catei de usturoi tocati si atunci cand s-a legat sosul am aruncat niste patrunjel proaspat, asa ca sa  prinda putina viata mancarica si sa dea un plus de aroma de verde. A fost bun. Pe bune. This is it!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. :))) asta-i buna ... api daca iti spun ca nu am cratita ci doar aragaz... nu vrei sa faci tu o fapta buna pe ziua de azi si sa treci tu cu cratita la aragazul meu :P ...

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))) Nu, facem invers. Am eu si aragaz si cratita, asa ca treci tu la aragazul si la cratita mea. Insa manerul ti-l inmanez cu draga inima :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi ceva... chiar interesant o experienta noua si sa zic "educativa" pentru mine... :P deci imi oferi posibilitatea de a fi sef la tine in bucatarie :D...

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Cam asa ceva, ai dibuit tu bine. Inca ceva, la tine comentariile sunt cu aprobare? Ca am scris ceva si nu a aparut inca

    RăspundețiȘtergere
  5. sincer cred ca mi-ar place sa-mi ptrec o zi asa... ca sef in bucataria ta :)) ... nu nu sunt cu aprobare comm la mine ... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Gata, am reusit, cine stie ce am facut, oi fi ratat vreun buton, sau, vorba Escai, s-o fi f...t vreunul :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Acum te bag si la blogroll, dar trebe sa iti adaptez numele la tema culinara. Sper sa nu iti displaca

    RăspundețiȘtergere
  8. da.... si cum ma adaptezi tu pe mine.. ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Am vrut sa zic Brain Food, ca sa sune a tocanita de creier :)) Dar m-am rezervat la ceva, zic eu mai elagant, Food for mind, deoarece cu atat o sa ramai tu daca nu treci mai repede la cratita

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) n-am cratita :)) ti-am mai zis ... si apoi ... am si o teama ... mi-e ca o sa iti placa cum gatesc si ... nu vreau sa te simti inferioara mie :P

    RăspundețiȘtergere
  11. :)))) Nu cred ca se va intampla asta. Probabil peste 30 la suta (daca nu mai mult) dintre oamenii care traiesc pe planeta asta gatesc mai bine decat mine si nu au reusit sa ma faca sa ma simt inferioara. Asa ca acest 0,0000001 la suta (din populatia planetei), care esti tu, nu are nici cea mai 0,0000001 sansa

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) =))) da cate incredere ai in tine.. deci vezi tu ar trebui sa imi gatesti :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Vad ca nu ajungem la un consens. Eu zic sa incerci sa faci un pact cu aragazul tau. Chiar daca nu ai cratita, cu siguranta aragazul tau iti poate oferi o tava de tabla, pe care o are in dotare. Hai, ca se poate! Deci, treci la tava!

    RăspundețiȘtergere
  14. la tava... :)) da si ce sa fac la tava... ? cred ca ma orientez ca deobicei catre un loc unde se poate manca :P .... sa nu maor ade foame..:P

    RăspundețiȘtergere
  15. Prima lectie: trebuie sa iei bucataria si aragazul in frau, sa le arati tu cine e seful, nu sa fugi in alta parte cand ei/ele ar trebui sa te suljeasca, asa cum le e rostul. So, be a man, and become the boss of your kitchen!

    RăspundețiȘtergere
  16. da mai ... dar eu magandeam ca daca sunt nefolosite asa in tipla ... voi avea parte de ele mai multa vreme... :-?

    RăspundețiȘtergere
  17. Mirela, m-ai convins si pe mine sa ma apuc de gatit. Maine fac si eu reteta. Sper sa vina pompierii repede daca lucrurile nu ies cum trebuie :)).

    RăspundețiȘtergere
  18. Ghery, tie iti propun sa incepi cu langosi si sa ma chemi si pe mine. Is that a deal?

    RăspundețiȘtergere
  19. Mirela,sper sa gresesc ,dar din cate pare ,pana una alta baietii astia doar promit dar pana la urma tu trebuie sa gatesti de una singura !Rusine!

    RăspundețiȘtergere
  20. :))) Ai dreptate, Angela. Doar gura e de ei. Se lamenteaza de parca i-as fi pus sa care pietre de moara. Ce sa mai zic, cavalerii contemporani

    RăspundețiȘtergere
  21. rusine cui ... noua baietilor sau ei ca gateste... ? aproipo stiu sa fac oua ochi, omleta, cartofi prajiti, foc pt garatar, pulpe de pui la gratar... :P si budinca daia cu macaroane branza dulce.... etc...

    RăspundețiȘtergere
  22. Zippo, cred ca la voi se referea, Angela. Dar, gata, m-ai convins, mai ales aia cu focul pentru gratar chiar imi place. :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Produse teleshopping cu 50% reducere: Kosmodisk, Relax and Tone, Vibratone, Ab Tronic X2, Magic Bullet, Instyler, Go Duster, Bullet Express, Paint Zoom, Celluless, Go Duster (cosmodisk,teleshoping,relax tone,kosmodisc,). Livrare gratuita in 24 de ore oriunde in tara.http://www.reduceri50.ro/ Tel. 0736 041 641
    http://reduceri50.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare