Time for new habits

Scrambled eggs (Oua amestecate)
Micul dejun. E noua mea pasiune. Mai ales de cand tot incercam sa ne lasam de fumat, si eu si Dan, dar nu prea reusim, ne-am dar seama ca micul dejun e vital. Imi da multa energie, ma simt mult mai pregatita de o zi plina dupa ce am mancat ceva de dimineata. In ceea ce priveste ouale amestecate, sunt omleta mea preferata. De mica imi placeau, cu carnati si cartofi prajiti, iar acum o prepar de cate ori am ocazia. 
Pentru o portie am folosit doua oua, un cub de unt, putin cascaval, marar, ceapa verde si ceva sunculita de casa.
Se pun ouala si untul intr-o tigaie non-aderenta, la foc minim. Amestecam compozitia, dupa care adaugam sunculita, cascavalul, mararul si ceapa.
Lasam focul mic, pentru ca ouale sa iasa cremoase, iar cand este gata le asezam pe farfurie. Acum, paine nu putea ramane nici ea asa fada. Am pus-o in tigaia non-aderenta sa se prajeasca, fara ulei sau alte grasimi, cam un minut pe fiecare parte. Astfel are un gust mai bun decat in prajitor, de parca ar fi incalzita pe vatra.
Am servit omleta cremoasa cu painea prajita si credeti-ma "it was like seven heaven". Eu un mic dejun de milioane. Cred ca maine se va intampla un remake.
BON APPETIT!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare