Time to eat some green

Salata greceasca "my style"
Vine, vine primavara... Mai stiti cantecelul? Iaca asa imi vine mie a canta cand ma uit pe geam si vad soarele razand cu dinti, inca, si porumbeii gangurind pe balconul unui vecin din blocul de vis-a-vis. Nu ca nu mi-ar placea iarna. Ba din contra, e anotimpul meu preferat, dar la timpul lui, nu acum.
 
Si cum afara totul pluteste a veselie, parca si in farfurie e nevoie de un pic mai multa culoare, mai mult verde, mai mult proaspat, fie el si de export, din pacate. Am incropit pentru un astfel de amestec, la care am adaugat si putin drag de soare si de primavara. O sa va dau ingredientele fara cantitati, deoarece le puteti combina dupa placul inimii si adauga sau scoate din ele, in functie de gusturi. 
Ingrediente: rosii, castraveti, ceapa rosie, masline, ardei gras,  branza feta (sau orice alta branza va place), ulei de masline, otet balsamic, ou fiert, bagheta prajita in cuptor (stropita cu putin ulei de masline), sunculita de casa.







  
Sunculita se taie feliute subtiri si se caleste in tigaie, fara ulei. Ouale se pun la fiert. Pentru portia mea doar trei minute, dupa ce a dat apa in clocot, deoarece imi plac moi, iar lui Dan vreo 5-6 minute, pentru ca le prefera tari :D. Am amestecat rosiile cu castravetii taiati rondele, ceapa, ardeiul gras, branza cubulete, uleiul de masline, putin otet si le asezam pe o farfurie. Deasupra punem sunculita prajita, iar langa oul si paine prajita. E tare-tare buna! Trust me. 
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Hehe, pozele tale pot sa fie folosite pe post de campanie pentru promovarea importantei micului dejun :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ghery, draga, aici nu ai taguit extraterestrii. Buhuhuuuu, X-files. Salata e chiar delicioasa, i promise

    RăspundețiȘtergere
  3. auzi tu in poza aia cu blocul de peste drum la geamul ala acolo se vede o persoana si o colivie ????

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Da, e vecinul de vizavi. Nu ma intreba cum il cheama, ca nu il cunosc, doar ca a nimerit bine in poza mea cu porumbeii :)).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare