Breakfast board

Omleta cu ceapa verde
De vreo luna mananc micul dejun. Mai bine spus, de vreo luna mor de foame daca nu mananc micul dejun, deoarece o data ce te-ai obisnuit dimineata e foarte greu sa te lasi de treaba asta, nu ca as vrea. Si reciproca e valabila. Omleta asta am mancat-o alaturi de niste muschi si sunculita afumata, facuta chiar de noi. Bateti bine patru oua cu sare si piper si adaugati ceapa verde taiata.
O puneti la fript in tigaia in care este putin ulei incintat (foarte putin). Singura metoda prin care eu una am reusit sa intorc omleta este cu ajutorul unei farfurii. O lasati sa se prajeasca vreo doua minute, la foc domol, et voila! 
Am taiat-o felii ca sa o putem servi direct pe paine prajita unsa cu branza grasa. Trebuie sa va mai explic ce a iesit? Mai bine incercati si voi.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Sa va fie de bine!Si data viitoare sa chemi ajutoare ...la mancat bineinteles!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte buuuun
    LA MULTI ANI
    de 8 martie,succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. La fel iti doresc si tie, Ina! Sa ai parte de tot ce e mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi cer scuze.... am o dilema putin pe langa subiect... ma contrazic cu prietena mea asupra cuvantului "incintat"(ulei incintat) care nu exista, si pe tot google-ul am gasit doar acest site cu relevanta asupra cuantului...
    deci lingvistic corect este "incins" (ulei incins) si nu incintat, care ma gandesc ca ar fi vreun regionalism... apropo arata foarte bine omleta... mai ales bacon-ul :D... si daca se poate as dori sa comentati si voi acest subiect sa vad si alte pareri

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))) Da, este un regionalism. De multe ori, in textele mele, abordez un stil mai particular, in functie de felul de mancare prezentat. Se gaseste si in DEX, unde este specificat faptul ca este vorba de un regionalism. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare