Free Ta Ta

Frittata
Ta ta ta tam! Ce sa fie? O omleta coapta, cam asta e frittata. De ce e mai simplu asa? Ei bine, frittata iese pufoasa si perfecta, fara sa fie nevoie sa te chinui sa o intorci.
Eu am facut o frittata din cinci oua si ceva legume pe care le mai aveam prin casa. 
Ingrediente
5 oua
o jumatate de ceapa rosie
300 gr amestec de legume (mazare, porumb, morcov, ciuperci, fasole verde, etc)
fulgi de ardei iute uscat
amestec de ardei si usturoi uscat
sare
100 gr cascaval
o lingura de ulei de masline
Am calit ceapa si ardeiul in uleiul de masline dupa care am adaugat legumele (eu am avut congelate) si le-am lasat sa se inmoaie bine.
Am batut bine ouale si am adaugat legumele in compozitie si cascavalul feliute. Omleta am turnat-o intr-un vas de yena si am dat-o la cuptor pentru 10 minute. A fost tare gustoasa, iar combinatiile pe care le puteti face sunt nenumarate. 
S-a copt uniform, mijlocul este pufos, si se poate felia foarte usor.
BON APPETIT!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare