Intermezzo

"Stairway" to Österreich
(Pauza de masa - inel Budapesta)
 Le-am promis prietenilor ca o sa la povestesc despre ultima vacanta, una scurta, dar intensa in Austria. Nu a fost chiar vacanta de vis asa cum speram noi, iar asta nu din cauza destinatiei, care este una din preferatele noastre, ci a unor probleme (cu masina, cu hotelul, etc.) petrecute la un moment dat, dar care acum par atat de departe si, cu siguranta, nici pe departe la fel de importante. Inainte de a ajunge, insa, in Austria, trebuie sa va vorbesc despre oprirea facuta la Gastland, un restaurant-pensiune pe centura de ocolire a Budapestei. Daca sunteti in trecere, va recomand acest loc, deoarece mancarea este mai mult decat ieftina, buna si variata, avand in vedere ca aveti un meniu gen all inclusive, exceptand bauturile. 
 Doua feluri de ciorbe (gulas) si o supa absolut delicioasa, picanta si fierbinte, te intampina chiar la intrarea in sala de mese. In jur numai mancare. Vase incalzite cu ficatei de pui prajiti, tocanite, paste de toate felurile, peste, orez, cartofi, sosuri, carne cruda marinata care va fi prajita chiar in fata voastra, muraturi, salate si o vitrina plina de prajituri.
 Si locatia este foarte placuta. In curte este un loc amenajat special pentru copii, unde sunt mai multe pasari de curte, un papagal in colivie la intrarea in restaurant, iar langa toalete un fel de acvarii imense, cu iepurasi si pesti.
 Dar sa revenim la meniul meu. Eu am inceput cu o supa gustoasa cu paste, care a fost putin picanta si foarte fierbinte. 
 A urmat o portie de spaghetti cu un sos yammy!
 Si desert. Doua portii, ca sunt minuscule. 
 
La intoarcere m-am infipt in niste carne pe care bucatarii au gatit-o pe grill chiar in fata mea, cu orez prajit. 
Stiu, stiu, stiu! Vreti sa stiti cam cat a costat acest dezmat culinar, si nu o sa va mai tin in suspand. Ungurii stiu ce inseamna turismul, de 50 de ori mai bine decat noi, iar un lucru este clar. Marfa a fost ieftina si bunaaaaaaa. Doar 999 de forinti de persoana, adica nici 16 lei. A fost yammylicious!
BON APPETIT (si voua, daca ajungeti pe acolo)

Comentarii

  1. Si mie imi place sa manc in Ungaria ,au mancaruri gustoase si cum spuneai si tu la preturi foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca am gasit blogul tau dar nu mai trec pe aici! mai faci sa salivez !

    RăspundețiȘtergere
  3. Angela - intr-adevar, preturile sunt acceptabile, iar mancarea este chiar gustoasa, mai ales ca e picanta, cum imi place mie.
    McGogoo - si eu ma bucur ca mi-ai gasit blogul, dar m-as bucura si mai mult daca as stii ca ai sa revii. Ce trebuie sa fac ca sa te conving? Hmmm, niste ciocolata cremoasa de casa te-ar convinge?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela...pentru ca ne incanti cu meniurile tale "salivante" am sa te rog sa-mi faci placerea de a ridica niste premii de pe blogul meu.pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana, iti multumesc mult de premiu! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirela si eu am
    pentru tine premii de primavara,ti le trimit cu drag,le meriti

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc mult, Ina! Nu am mai fost premiata de un car de ani, din liceu :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, Ghery, chiar asa! Sa opresti acolo, daca ajungi la Budapesta, mai ales ca stiu ca tu esti fan Ungaria

    RăspundețiȘtergere
  9. Am avut si eu placerea de a savura mancarurile din Ungaria. Nu pot decat sa subscriu la ceea ce s-a discutat mai sus: au meniuri delicioase iar preturile sunt accesibile.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare