Meatless Wednesday

Pizza vegetariana
(de post)
Nu o sa va vorbesc in aceasta postare de Postul Pastelui, pentru simplul motiv ca, din pacate, eu nu o sa reusesc sa il tin in acest an. Nu din cauze medicale, Doamne fereste, sau alte probleme de genul acesta, ci pentru ca am fost delasatoare si m-am gandit ca fiind o perioada mai agitata din viata mea, nu o sa reusesc sa postesc asa cum trebuie. Dar o sa pastrez traditia zilelor de miercuri si vineri vegetariane. Sper ca aceste retete sa va ajute si pe voi cei care postiti si sa va ajute Dumnezeu sa duceti postul la bun sfarsit, pentru ca intr-adevar efectele postitului sunt remarcabile. Te simti mai bine dupa ce ai postit, mai sanatos, mai vioi si mai voios, si totusi, desi cunosc toate aceste efecte benefice, iata ca lenea si delasarea ma tin pe loc.
Reteta este simpla si perfecta mai ales pentru weekend, cand este timp si pentru preparat mancarica buna si pentru stat la povesti cu familia sau prietenii. Credeti-ma pe cuvant ca si cei care nu postesc vor fi multumiti de aceasta pizza. Iar, daca tot aveti aluat, opriti putin pentru a prepara niste lipii delicioase in tigaie, unse cu putin usturoi pisat si ulei de masline, cat timp pizza sta la cuptor. Sunt yammmy!
 
Aluatul l-am pregatit exact ca la reteta Pizza la tigaie, iar regula de intindere a acestuia ramane valabila: nu cu sucitorul, ci cu mana. Acestea fiind spuse, sa trecem mai departe, caci umplutura depinde de gusturile fiecaruia. Eu am calit niste ceapa in ulei de masline, peste care am adaugat rosii pasate.










Sosul l-am intins peste aluat, iar apoi am adaugat ciuperci champignon din conserva si un amestec de legume.
Am ras niste cascaval vegetal, dar pe voi va sfatuiesc sa cumparati mai bine niste tofu, deoarece cascavalul asta nu numai ca e plin de tot soiul de E-uri nocive, dar nici gustul nu e prea grozav. Puneti si niste masline, fulgi de ardei, oregano, orice alte condimente care va plac, si dati la cuptor pentru circa 20 de minute.
Dupa cele 20 de minute o sa va alegeti cu o pizza vegetariana gustoasa, usor crocanta. 
BON APPETIT!

Comentarii

  1. cred ca o sa incerc reteta ,arata bine pizza si lipia

    RăspundețiȘtergere
  2. Pizza,ca si pizza,dar lipiile sunt delicioase,,,,,ne facea bunica coapte pe cuptor,,,,,mamaaaa ce bune erau,,,pupp si o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ştiam faza cu caşcavalu vegetal.. în post eu folosesc în prostie :(

    mulţam re reţetă Mireluş
    pup
    Tina

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ina - nu e ceva spectaculos cu reteta asta, insa cred ca e o idee buna pentru o zi de post, mai ales in weekend. Sper sa iti placa.
    @Mirela - Ai mare dreptate, Mirela! Lipiile chiar sunt foarte faine. Fierbinti si unse cu usturoi sunt spectacol. Te pup si eu si iti doresc spor la bucatarit si blogarit
    @Tina - in ultimul timp si eu raman tot mai perplexa, dupa ce citesc etichetele produselor si vad ca nu inteleg mare lucru din ce scrie pe ele. Din momentul in care nu intelegi ingredientele, e clar ca ceva e putred in Danemarca. Asa ca, zic eu, daca faci ceva mai mult sos, nu o sa simti lipsa cascavalului, pizza nu va fi uscata, ci suculenta. Preparat proaspat e cel mai bun: zece minute in plus la pregatire merita sacrificiul unui gust minunat si a faptului ca stii ca mananci ceva mai sanatos.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare