Needles and pins now

Prajitura rapida cu visine
Asa as vrea sa imi incep fiecare zi. Cu o melodie din seria favourite oldies, but goldies si cu o felie din prajitura cu fructele mele preferate, care sunt visinele. Dar cum, de abia in ultima perioada am inceput sa devin breakfast-dependenta, aceasta combinatie de needles and sour cherries nu a ajuns inca pe lista. Dar va fi. Caci, odata cu venirea primaverii, trebuie sa vina si shimbarile. Eu una stiu ca am multe in plan. De la eterna si fascinanta cura de slabire, care de data asta chiar va fi pusa in practica cu multa sarguinta (da' stiu, am mai zis asta, but this time I mean it), la schimbari pe plan profesional, si chiar si in micuta mea familie, unde va fi mai multa energie si voie buna. In concluzie, imi doresc o primavara numai lapte si miere. Cu weekenduri petrecute in locuri tainice de pe plaiurile mioritice si cu mancarica buna, dar dietetica si sanatoasa (asta e cusurul meu, ca nu prea vad cum dietetic si gustos vor pica de acord). Sunt curioasa ce planuri aveti si voi pentru acest nou inceput (de anotimp) si ce schimbari ati vrea sa faceti. Pana atunci, o prajiturica usoara ca o primavara: pufoasa si acrisoara.
Pandispanul este cel folosit la tortul amandina cu trufe de ciocolata, insa cantitatile le-am injumatatit, deoarece am avut aproximativ 350 de grame de visine. Respectiv:
3 oua (albusurile separate de galbenusuri)
100 gr zahar
15 ml ulei
15 ml apa
2 linguri cacao
4 linguri faina

Cerneti faina si cacaua. Bateti albusurile spuma cu un strop de sare intr-un castron. Galbenusurile le frecati cu zaharul, uleiul si apa, dupa care le adaugati peste albusuri.                                       

  Amestecati de jos in sus cu o lingura de lemn sau cu o spatula, usor, pana se incorporeaza ingredientele. Faina cernuta cu cacao se adauga in ploaie peste amestecul de oua si se incorporeaza usor, prin miscari de jos in sus.
Puneti compozitia intr-o tava de tort, asezati visinele (tavalite in prealabil in faina, ca sa nu se lase la fundul tavii) deasupra si dati la cuptor, la foc mediu, pentru aproximativ 35 de minute.
 Blatul asta a fost atat de pufos, incat visinele nu s-au dus spre interiorul prajiturii, iar aspectul asta nu a fost grozav in cazul de fata, avand in vedere ca visinele erau tavalite prin faina. Dar nu-i bai. Tot e buna, gustoasa, frumoasa, grozava, ca doar nu o sa-mi critic prajitura tocmai acum, cand incerc sa fiu mai pozitiva.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Se vrea a fi un desert dietetic perfect pentru cura de slabire ? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Pai da, in comparatie cu celelalte ar putea fi numit si asa :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare