Spring is in the air, oh, oh, oh

Salata cu somon afumat
 
Iata ca a venit. Primavara. Capricioasa ca o fetita gingasa, azi gangurind de veselie printre copacii infrunziti, maine imbufnata de te gandesti de ce Dumnezeu ai plecat doar in sacou sau bluza. Cam asa este acest inceput de primavara in Timisoara. Totul revine la viata. Planuri, schimbari, dorinte, sperante. Azi ma simt plina de viata, gata sa descopar lucruri noi, a doua zi parca as vrea sa lenevesc, sa stau cu o cana de ceai langa mine si sa ma uit la toate prostioarele pentru femei de pe Travel and Living. Seara sa stau in bratele iubitului meu (sot) si sa ii vad pe Ginger Rogers si Fred Astaire. Asadar mi-am facut planul pentru weekend. 
Ce legatura au toate astea cu salata cu somon. Are, are! Au inceput sa apara legumele proaspete in piata, culorile in farfurie si gustul adevarat, asa ca trebuie sa profitam. Aceasta salata e numai buna pentru o cina usoara. Puteti folosi orice legume si verdeturi va plac. Eu am avut niste salata iceberg, morcov ras, ridichii, castravete, rosii, varza rosie.
 Le-am amestecat pe toate, si am adaugat o vinegreta facuta din doua linguri de ulei de masline, o lingura de otet balsamic, sare si piper.
Somonul afumat l-am taiat in fasii si l-am pus peste salata. Si pentru ca dragostea e ingredientul secret al oricarui fel de mancare reusit, pe farfurie si-au facut aparitia doua inimioare din morcov. Nu m-am multumit cu vinegreta si am adaugat si cate o lingura de iaurt cremos, ca sa fie meniul complet. Aaaa, sa nu uit. Meniul complet e cu un pahar de vin goooood, Chateau Domenii rosu. 
PS: V-am intoxicat cu pozele. Sorry, dar nu m-am putut limita doar la una-doua. Love is in the air/Oh, oh, oh!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. yammy... ne place, place, place, place...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, Andreea! Si noua ne plaaaaac bunatatile voastre! Va pupam pe toti trei

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place cel mai mult partea cu vinul! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoas salatica ,eu ador salmonul afumat! Pot sa bag de vina ceva?Cred ca era mai potrivit un vin alb demisec.Ps sa nu dai cu paharul dupa mine!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ina - Multumesc
    Ghery - I knowww!
    Angela - nu ma supar, stiu ca mergea mai bine, dar eu nu ma prea impac cu vinul alb :D. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa nu imi zici ca te doare capul dupa ce bei vin alb? Eu ador vinul alb dar nu pot sa-l beau ,nu ma simt bine deloc dupa un pahar ,in schimb cu vinul rosu nu am probleme!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincera sa fiu, nu-mi dau seama acum daca am dureri de cap sau nu, pentru ca atat de rar am baut ca nici nu-mi mai amintesc. O fi din cauza vinului cumparat? Sau ai avut dureri si dupa ce ai baut vin alb de casa?

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu ca cel de cumparat are o cantitate uriasa de sulfiti si cred ca asta e motivul care imi dauneaza la sanatate.Vin alb de casa ,curat ,nu am mai baut de vreo 15 ani ,cand merg in tara am parte de vin de casa botezat sau de-al doilea ,asa ca nu-l beau deloc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Offf, imi pare rau ca nu gasesti un vin alb, mai ales ca iti place asa de mult, care sa nu iti dea dureri de cap. Eu stiu ca am baut Lacrima lui Ovidiu si nu am avut dureri de cap. Ai incercat?

    RăspundețiȘtergere
  10. Da ,am baut si lacrima lui Ovidiu si tot aceleasi rezultate le-am avut ,sotul nici nu ma lasa sa mai beau vin alb ,zice ca e satul sa ma auda dupa aia ca ma doare capul!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce sa mai zic? Cred ca are dreptate sotul tau, ramai la vinul rosu si gata. Sau poate ar trebui sa incepi sa bei roze, mie mi se pare ca seamana foarte mult cu vinul alb.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare