That's the way, aha aha, i like it, aha aha

Cotlet de porc in crusta de condimente
Ati vazut cat s-au scumpit legumele? Ceva de speriat! Cu greu gasesti cartofi sub 3 lei kilogramul, varza a ajuns la 4 lei, iar usturoiul costa cat un kilogram de pastrav: 24 de lei! Culmea, (sau cel putin deocamdata) carnea, ouale si laptele si-au pastrat preturile. Preturile din magazine ma lasa insa cu gura cascata. Merg in piata si raman la fel de socata. Bisnitari care vand rosii de plastic si fructe de ceara, nici picior de tarani veritabili, iar preturile la fel, sau mai mari, decat in hypermarketuri. In aceste conditii de unde sa mai cumparam? Daca aveti ponturi despre locuri unde putem gasi alimente sanatoase si accesibile in Timisoara, va rog sa mi le spuneti si mie, iar eu o sa le impartasesc si celorlalti. Eu am reusit deocamdata sa gasesc un furnizor de oua (0,40 lei bucata) din Jebel, o batrana care nu isi indoapa gainile cu concentrate. Stiu ce o sa spuneti. De unde am aceasta certitudine? Ei bine, nu o am, dar ouale acestea au toate calitatile unui ou de tara, galbenusul este aproape portocaliu, sunt mai mici decat cele din comert, insa mult superioare ca si gust. Pana una alta o sa va retin atentia cu o reteta de cotlet de porc in condimente, care a fost delicioas. 
L-am devorat cu o garnitura de cartofi si morcovi copti si a fost extremely yummy. Pentru crusta de condimente am pisat in mojar niste sare de mare, un trio de piper rosu, negru si verde si fulgi de ardei iute, la care am adaugat un amestec gata pisat din usturoi si ardei iute
Am invelit bine bucata de cotlet dezosat in acest amestec si am bagat tava, acoperita cu folie de aluminiu, la cuptor, la foc mediu spre mic, pentru 35 de minute.
Dupa cele 35 de minute am scos carnea si am crestat-o in felii, ca sa se patrunda bine la mijloc. 
Am mai dat la cuptor pentru 15 minute et voila!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Frumos cotletul ! Zau ca sant scumpi cartofi ,pe aici incep de la 0,50 euro pana la 1 euro .Iar daca stii ce sa cumperi sant cartofi fosrte gustosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Angela! Intr-adevar sunt scumpi rau. Astea au fost numai cateva exemple, dar daca mergeti in market sau in piata te sperii. Nu stiu ce sa mai zic, dar parca merge tot mai nasol...

    RăspundețiȘtergere
  3. Fain arata cotletul. :)
    Mai e ceva ieftin in ziua de azi? Uffff...

    RăspundețiȘtergere
  4. wow,ce buuun,cred ca am uitat gustul si mirosul

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha - multumesc. Ai dreptate, nu mai e nimic ieftin, iar, daca e, e clar ca e de cea mai proasta calitate.
    Ghery - ma gandeam ca o sa-ti placa
    Ina - :)) Iti pregatesc o portie special si iti trimit

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare