Mexican girl - after tortilla comes quesadilla

Quesadilla 
Cica tortilla ar fi mai veche chiar si decat mumiile din Valea Regilor. Eu ii cred pe cuvant pe mexicani cand afirma asta, ca altfel nu imi pot imagina cum un preparat atat de simplu, o paine in esenta, poate avea un asemenea gust pretios si sa fie atat de simpla. Stiti ce parere am eu de tortilla, dupa ce am mancat doar o data, recent, cumparata de la magazin, cu tot felul de prostii in ea? Ceva de genul: My preciousssssss! Adica deja ma gandesc cum sa escaladez Mordor-Mall-ul dupa inca o portie. Sper insa sa mananc si tortilla adevarata, facuta in casa sau si mai bine, facuta acasa la mama ei, dar pana atunci mai am de asteptat. Unu la mana pentru ca in casa nu le pot face pentru ca nu am de unde sa iau faina aceea din care se fac - masa harina, un fel de faina din porumb, din cate am inteles si, doi la mana, Mexicul e prea departe, deocamdata. Dar, speranta moare ultima. Asa ca sa nu lasam speranta sa moara, eu zic sa radem la foc automat bunatatile mexicane. Am inceput cu tortilla wraps, astfel ca voi incerca o serie de alte preparate pe baza de tortilla. Cum delicioasele Tortilla sheep meat rolls au fost asa de bune, despre quesadilla pot sa va spun ca e un fel de regina a sandwichurilor. 
Eu am folosit o umplutura din piept de pui afumat, ciupercute din conserva, cascaval, fulgi de ardei iute si ceva piper rosu si patru foi de tortilla. Asezati o foaie de tortilla intr-o tigaie non-aderenta, peste care asezati compozitia.
Asezati si cea de-a doua foaie pe deasupra si apasati cu un castron peste, ca sa se lipeasca intre ele. Dupa aproximativ un minut intoarceti quesadilla si pe cealalata parte.
Taiati in triunghiuri si serviti fierbinte. Merge perfect cu un iaurt grecesc, cremos si usor acrisor.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Am descoperit aici un blog super imi face placere sa-ti citesc posturile foarte elaborate..cat despre Quesadilla aceasta arata ...fenomenala....! Pupici ...!

    RăspundețiȘtergere
  2. tortilla e din spania nu din mexic:) si spania nu e asa departe

    RăspundețiȘtergere
  3. a, si daca vreo tortilla cu harina, poti sa faci, harina e ovaz, e pe toate gardurile si aici:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim, tortilla despre care vorbesti tu este altceva, e vorba de tortilla cu cartofi, un preparat care seamana mai mult cu o omleta de cartofi. Uite, daca nu ma crezi, documenteaza-te :)
    Asta e cea despre care vorbesti tu:
    http://es.wikipedia.org/wiki/Tortilla_de_patatas
    Iar asta este cea despre care vorbesc eu, si explica si diferentele:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tortilla
    Iar harina nu este ovaz, ci pur si simplu faina, iar masa harina e un fel de faina de porumb. Sper ca te-ai edificat. O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ionela, iti multumesc din suflet de aprecieri si, dupa cum ti-am spus, sentimentul este reciproc. Iti doresc la cat mai multe bunatati in continuare! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciao ,sant rupta de foame asa ca ma servesc ,vreau cu mai mult iaurt ca asa-s eu mai mofturoasa!Si daca tot iti place uite aici o umplutura potrivita pt tortilla http://ilmenudiangela.wordpress.com/2010/01/18/chili-cu-carne-chili-con-carne/ ,te asigur eu ca ii dai gata pe toti amici !

    RăspundețiȘtergere
  7. Pt anonim ,uite aici o tortilla spaniola http://ilmenudiangela.wordpress.com/2009/07/22/tortilla-cu-cartofi-si-ceapa-tortilla-di-patate-e-cipolla/

    RăspundețiȘtergere
  8. Ina si Angela, tot ce va pot oferi e o feliuta virtuala, avand in vedere distanta.
    Angela, multumesc de reteta de chili con carne, chiar era urmatoarea pe lista de mancare mexicana.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare