I'm a sinner

Cartofi noi prajiti
E vorba mai degraba de o confesiune, decat de o reteta, ca ce mare filosofie poate fi in a praji in baie de ulei niste cartofi micuti si dulci ca o poveste din copilarie. Acestia sunt cu siguranta cartofii mei preferati. E o treaba destul de migaloasa curatarea lor, dar merita. Trebuie despielitati cu un cutit, pana vi se fac degetele maro. Asta daca nu folositi manusi. Uneori ii si fierb un pic inainte, deoarece se da pielita mai usor jos, dar parca in varianta aceasta sunt chiar si mai gustosi. Deci, dupa ce am pritocit bine cartofii, i-am spalat si i-am scaldat in o lingurita generoasa de sare de mare grunjoasa si i-am lasat sa se odihneasca zece minute, dupa care i-am repezit in baia de ulei incintata si i-am lasat sa-si faca de cap vreo 20 de minute, la foc molcolm, iar, spre sfarist, mai iutit, ca sa se coloreze delicioseniile si sa prinda crusta aceea pacatoasa. 
Au mers perfect cu pui picant la rotisor (aici vine o alta confesiune) marca Auchan, ca era graba mare si foamea netarmuita. Sa nu uit de vinul rosu care a incununat toata afacerea si a incarcat constiinta bietului gurmand pacatos, care sunt, si mai mult. Dar, hai, ca nu-i chiar asa rau. Nu se intampla atat de des astfel de dezmat, ca doar e vara, cald, iar casul si rosiile sunt la putere. 
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Daca ii pui intr-un prosop cu sare grunjoasa si ii greci acolo bine, se curata imediat :)

    Sau chiar intr-un saculet facut dintr-un prosop.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aphextwinz - asa ii face si mama mea dintotdeauna si eu, uneori, insa, cateodata, temperamentul meu maniaco-obsesiv nu-mi da pace si atunci trebuie sa rad si ultima pielita de pe cartofi :))) Desigur, alteori, asta pentru ca am si tendinte schizoide, ii frig cu coaja cu tot sau ii bag la cuptor. :)) Mersi mult de sfat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant modul propus de aphxtwinz de a curata cartofi noi...de retinut!

    RăspundețiȘtergere
  4. You are ! :)) cui nu-i plac cartofii ?? suntem niste pacatosi ! :)) Te invit cu drag la Provocarea Dulce Romanie, pe care o gazduiesc luna aceasta pe blog-ul meu..Ingredientele propuse sunt menta si ciresele.. sper sa te inspire si sa ne bucuri prin prezenta. Pupici si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Angela - intr-adevar
    Dulcegarii - mersi de invitatie, o sa o onorez cu proxima ocazie, din pacate, acum, nu e o perioada stralucita, dar o sa ma inham eu si la provocarile tale. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte bine facut,arata totul apetisant,e asezat ca si cum ar zice:'hai la masa'

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce aurii si frumosi sunt cartofii si puiul tau.
    Or fi nesanatosi si pacatosi dar ce gust bun au...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ina - da, sunt foarte gustosi, dar, din pcate, tare pacatosi :)))
    @Bucate apetisante - Iti multumesc! Intr-adevar rai, da buniiii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Intr-adecar asa sunt : foarte gustosi dar....tare pacatosi !!!
    Oare este cineva caruia sa nu-i placa ???

    RăspundețiȘtergere
  10. Sidy, ma gandesc ca or fi, cei care sunt obsedati de o dieta super-sanatoasa si li se apleaca atunci cand vad asa ceva. Dar wtf, who cares, ca doar aia nu se pot numi gurmanzi, nu? :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare