Summer lovin' happened so fast

Vinete umplute
Acum iubesc cel mai mult vara. Cand e pe sfarsite, iar vantul adie molcom  printre frunzele ingalbenite ale copacilor. Acest tip de vara resemnata imi place. Nu soarele arzator de august si aerul irespirabil. Nu culorile parca decolorate de razele prea puternice, nu trotuarele si strazile pline de praf, la capatul carora te asteapta Fata Morgana. Vara - inceput de toamna ma face sa ma simt copil din nou. Primii fiori ai scolii, prima despartire de casa parinteasca, un nou si nou inceput. De ce toate lucrurile importante se intampla oare toamna?
Acum toate parca sunt mai bune. Parca incep din nou sa respir, sa-mi recapat suflul, sa vad lumea in culori, sa simt parfumul naturii si sa ma imbat cu fericirea de a fi. Un pic cam mult lirism pentru niste vinete umplute, asa-i? Cred atunci ca ar fi cazul sa ma opresc si sa trec la lucruri mai prozaice, cum ar fi reteta, care, de fapt nu este chiar o reteta, ci mai mult o idee pentru un pranz gustos de vara resemnata - inceput de toamna. 
Aveti nevoie de vinete (eu am folosit si alte legume: dovlecel, ardei gras) pe care sa le umpleti cu un amestec din carne tocata si orez calit cu ceapa, inabusit pana iti umple aroma din bucatarie, asezonate cu condimentele preferate. Vinetele nu trebuie decojite, tocmai asta e farmecul. Adaugati in tava putina supa sau zeama de legume si dati la cuptor pentru circa 45 de minute.
Cand totul este gata, gratinati cu cascaval si mai lasati in cuptorul oprit 5 minute. Asta e tot. Va doresc o vara resemnata - inceput de toamna minunat!

Comentarii

  1. Tot ce este gratinat imi place foarte mult iar ceea ce ai descris tu aici trebuie sa fie delicios...
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa mama scumpa ca se intoace vara inapoi ...la anul! pana atunci gandeste-te la Craciunul care vine plin de "porcarii" si trece necazul!

    RăspundețiȘtergere
  3. draga mea, acum am nimerit pe blogul tau si asa pofta mi s-a facut de niste vinete, .... mmmmmmm

    bine te-am gasit :*
    te astept cu drag pe blogul meu, la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu vreau sa sun ca o patetica vegetariana dar ar trebui sa incerci cu umplutura de mozarella (sau orice fel de branza ai la indemana

    RăspundețiȘtergere
  5. Iata si Craciunul trece,
    Nu-i zapada si e rece.
    Doar in inimi este cald si in verdele din brad.
    Si-a trecut o sarbatoare,
    Ce-a lasat in urma oare?
    Sper ca numai lucruri bune, sa fii fericita,lume!
    Asteptam sa vin-acum
    Anul Nou,este pe drum.
    Spor s-aveti la pregatire si distractie din plin!
    LA MULTI ANI 2012!

    RăspundețiȘtergere
  6. La mine pe blog te asteapta cu mare drag, un premiu, acordat din suflet...!

    RăspundețiȘtergere
  7. marturisesc ca iti citesc blogul pentru poezia lui si nu pentru ca sunt o bucatareasa...

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc tuturos si imi cer mii de scuze ca va raspund cu asa intarziere.
    @Sidy, chiar daca eu nu am mai publicat pe blog, sa stii ca l-am uramrit cu interes pe al tau si mi-a placut ce am vazut. Ai intuit bine, in ceea ce priveste umblatul. Am fost pe plaiuri nemtesti vreo cateva luni.
    @Angela, cred ca blogul meu functioneaza numai cand e soare afara :))))) Desi eu sunt mare fana a iernii.
    @Emily, iti multumesc tare mult pentru aprecieri. Tu ai un blog minunat, cu niste poze frumoase-frumoase si niste delicateturi gustoase-gustoase.
    @Rebeca, e cel mai frumos compliment pe care l-am primit pentru blog.
    Va pup pe toate!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare