Good to be back!

Quiche cu broccoli
Am lipsit multa vreme de pe blog, a mai trecut un an intre timp, iar eu de abia acum apuc sa va spun tuturor celor care aruncati un ochi peste retetele mele "La multi ani!". Pentru mine a fost un an nebun. Am schimbat mai multe joburi, am avut parte de un proces lung si urat, in urma caruia, multumesc lui Dumnezeu, am iesit invingatoare, am ras, am plans, am dus dorul, am gresit, am iertat si am fost iertata. Pentru anul acesta imi doresc mai multa liniste, mai mult timp liber pentru a-l petrece cu prietenii si multe, multe calatorii. Vom vedea insa ce surprize ne rezerva anul acesta, iar pana atunci, voi incerca sa fiu mai aproape de voi prin intermediul blogului. Va pup pe toti si va doresc multa sanatate!
O sa incep seria de retete din anul acesta cu o tarta, asa, ca sa nu ma dezic de marile mele pasiuni: tartele, pastele si gratinurile. Reteta este aceeasi cu cea de Quiche Lorraine, doar ca am pus si broccoli, asa ca puteti gasi ingredientele aici. Daca doriti sa aveti un blat mai crocant, adaugati un ou in compozitia aluatului, eu asa procedez la tartele dulci unde baza seamana cu un biscuit. 
How it's made?
Taiem in feliute subtiri vreo 200 de grame de kaiser si le prajim intr-o tigaie non-aderenta fara a adauga ulei si le punem sa se scurga pe un servetel.
Intre timp, coaceti aluatul de tarta si fierbeti broccoli.









Amestecati smantana (400 gr) cu 5 oua, 200 gr de cascaval, (eu am folosit si brie) sare si piper. Asezati kaiserul si amestecul de smantana peste aluat, iar deasupra asezati bucatile de broccoli fiert.
Bagati tarta la cuptor la foc mediu pentru aproximativ 40 de minute. La sfarsit o sa arate cam asa
Nu doar arata bine, ci este si absolut delicioasa!
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Ahhha!!! Adica esti vie ,mai traiesti ...si eu care te dadusem disparuta !Bine ai revenit ,an nou bun si linistit ,cu multa sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Angela, sunt! Am avut anumite probleme, corelata cu perioada sarbatorilor in care nu am prea stat pe acasa sau am fost prea ocupata, dar am revenit, sper eu, mai cu spor! Te pup si iti doresc numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. am dat de tine cautand reteta de quiche :) multumesc pentru reteta :) a iesit, spre surprinderea mea :) numai ca eu in loc de brocolli am pus dovlecei

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur mult ca ti-a placut si, de asemenea, sunt fericita ca tarta quiche a mai castigat un fan!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare