Hi, pumpkin!

Dovleac copt
Un desert simplu si gustos, mai ales pentru o zi de post. Dovleac copt la cuptor pe care il puteti servi cu o lingura generoasa de miere si putina scortisoara. Ce poate fi mai simplu si, totusi, atat de gustos? Asta pentru cei carora le place dovleacul. Daca nu va place, puteti folosi mere, piersici sau chiar cartofi dulci (din aceia americani).
Incercati si Pumpkin Bread - un chec demential de gustos!
Eu am cumparat din piata o jumatate de dovleac, dar puteti gasi si la market (am vazut la Billa). Am crestat-o si am presarat putina scortisoara, zahar brun si miere si am bagat-o la cuptor, la foc mediu spre mic, pentru aproximativ o ora. A fost tare yammmmmy! Daca nu vi se pare destul de dulce, mai puneti o lingurita de miere cand serviti. Asa-i ca miroase a Halloween?
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Detest dovleascu. Daca as avea puteri magice, dovleacul nu ar mai exista pe pamant :P

    RăspundețiȘtergere
  2. iam-iammmm!! o sa incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ghery :))))) Deci, tu esti un fel de Grinch al Halloweenului, asa-i?
    Oana - e perfect mai ales pentru o vreme mai ploioasa, de stat in casa

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu miere inca nu am incercat .Dar nu e niciodata prea tarziu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Angela, e cam acelasi lucru, doar cu un plus de aroma zic eu, deoarece am folosit miere de salcam

    RăspundețiȘtergere
  6. da e super gustos,mi-aduc aminte cand faceam,un miros placut in bucatarie,mai ales in zilele cu zapada...aici nu gasesc ca cei de acasa

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, Ina, ai dreptate, toata casa e parfumata cand coci dovleac. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare