My type of cake

Tort sarlota cu trei feluri de biscuiti
Pentru ca de Paste o sa merg la parinti si, speram noi, si la bunici, accesul la internet va fi probabil limitat, dar si uitat. Tocmai de aceea am vrut sa va las si eu un mic cadou virtual, acest tort usor, de primavara si sa va doresc un Paste fericit, plin de liniste, bucurii si cu o masa plina de toate bunatatile de sezon.
Un tort asa cum imi place mie. Adica: simplu de facut, cu multa crema (nu gretoasa), gustos si (de data asta) pot sa spun si destul de good looking. Cu siguranta voi repeta experienta, mai ales ca in ultimul timp am mai prins curaj la facut torturi, ca imi lipsea cu desavarsire, mai ales dupa cateva experimente nereusite. Pentru acest tort m-am inspirat de la o cafenea din Timisoara, unde am iesit intr-o seara, la a girls party, cu Dariana (birthday girl, or something like that, ca era ziua de nume), Alina si Andreea. A fost o seara faina, pe care eu cu sarbatorita am prelungit-o intr-o berarie, dupa care am umblat vreo ora, ca nu am gasit liber la Scart, un loc unde ne simtim foarte bine, un spatiu nonconformist unde poti lancezi toata ziua pe o canapea ca a bunicii. Dar sa revenim la tort. Dariana ne-a cinstit la o cafenea din centrul Timisoarei, Segafredo, unde gasesti the best cakes you can get. Iar eu am gasit. O felie de tort cu biscuiti care m-a inspirat sa incerc si eu ceva asemanator.
Am folosit:
biscuiti amaretini  
biscuiti integrali
biscuiti biskrem
6 galbenusuri
2 cani de zahar
2 plicuri de gelatina
1000 ml frisca lichida
100 ml lapte
100 ml apa
 Am sfaramat biscuitii integrali (un pachet) cu o mana de amaretini, ca la cheesecake, si i-am amestecat ca o lingura de unt topit ca sa se omogenizeze, dupa care i-am asezat pe fundul unui vas tapetat cu folie de celofan.
Cele sase galbenusuri, amestecate cu zaharul si 500 ml de frisca, le-am amestecat pe baie de abur pana au inceput sa se ingroasa, dupa care am adaugat gelatina dizolvata in cele 100 ml de lapte si apa.
Restul de frisca se bate cu mixerul, dupa care se adauga si crema de oua. Biscuitii Biskrem (tot un pachet) se rup cu mana in bucatele generoase. Peste stratul de biscuiti integrali adaugam jumatate din compozitie si biskrem.
Lasam cinci minute si adaugam si restul de compozitie, dupa care dam tortul la frigider pentru cateva ore. Cand s-a intarit bine, l-am ornat cu cativa amaretini.
 Paste fericit!

Comentarii

  1. Mmm....ce gustos arata...cea mai apetisanta sralota pe care am "gustat-o" din priviri.Sarbatori fericite si la cat mai multe bunataturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ina - iti multumesc mult si sper ca si tu ai avut parte de un Paste fericit si linistit!
    Angela - va multumim muuuult si va pupam!
    Ana - venind din partea ta, experta in torturi, chiar ca e un compliment. Iti multumesc mult si iti doresc numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare