"Home, sweet home" si "a wishlist"

Juicy spareribs + Broccoli gratin = LOVE

Uite asa arata o masa de relaxare la mine acasa. Niste costite spoite bine o marinada de sos de soia, worcester sos, eros  pista (adicatelea pasta de ardei iute) si putina zeama de lamaie (de la Jamie Oliver citire, cum ar veni nici un fel de mancare fara un strop de lamaie), care se lasa la frigider sa fie bine patrunse de maiestrele ingrediente cel putin o ora. Hai, ca merge si 30 de minute, daca te grabesti. Pana la urma, stii cum e. La tine in bucatarie faci cum vrei, asa ca daca ai timp le poti lasa si de seara in marinada, iar, daca nu, le poti arunca si asa direct in tava acoperita cu folie de aluminiu, in care mai arunci si cativa catei de usturoi cu coaja cu tot, pentru primele 30 de minute. Cand sunt patrunse, se pot perpeli in voie si fara folia de aluminiu, pana prind culoare si o crusta crocanta si picanta, de iti ia gura foc. Esti la tine acasa, la tine in bucatarie tu esti sef/sefa, deci, hai, unge-le cu o lingura de miere daca le preferi dulci, mai lasa-le zece minute la cuptor si serveste-le fierbinti cu un sos tzatziki.

Daca esti flamand tare, sau doar pofticios rau, sau pur si simplu pentru ca asa vrei tu, mai arunci cateva buchetele de broccoli in apa si le lasi sa dea un clocot, le scurgi bine de apa si le arunci in vasele ramekin (sau intr-o tava) unse cu unt, si le innobilezi cu un amestec de ou, cascaval sau emmentaler sau mozzarella, chiar si branza, daca nu ai altceva prin frigider, si le dai la cuptor pentru 20 de minute. 

  • Acum sa va spun ce bine e sa fii din nou acasa. Acasa, la mine pe blog, acolo unde mancarea are gustul cel mai bun, unde poti sa spoiesti peretii cu compozitie de muffins, sa lasi vasele nespalate pe a doua zi, sa-ti lingi degetele de placere dupa ce ai mancat cele mai bune costite ever, sa dai difuzoarele la maxim (ei, nici chiar asa, dar mi-ar placea sa cred ca intr-o buna zi se va intampla si asta), unde poti sa razi, sa plangi, sa te lamentezi sau de unde sa fugi o buna perioada de timp, dar nu fara ca vecinii sa observe si sa se intrebe daca ai lasat la cineva cheia, in caz ca plezneste vreo teava. 
  • Si acum intervine wishlistul. As vrea si eu o casa mai mare si mai frumoasa, cu o fatada mai de Doamne ajuta, unde sa pot da muzica la maxim, sa respir aer curat dimineata pe veranda. Merge si fara piscina. Deci, daca sunt donatori, sa apeleze la mine! Casuta mea virtuala, bucataria mea virtuala, ar avea si ea nevoie de renovari. In primul rand, nu mi-ar strica un aparat foto mai bun, un layout mai misto, niste alea-alea de gatit mai profi. Ma multumesc si cu ce am, deocamdata. Nu ar strica, insa, sa fie pe aici vreun binevoitor sa ma ajute si pe mine cu designul interior si exterior al casutei mele :D.
    Aaaaa... si imi pare rau ca am lipsit atat de acasa. M-am intors si sper sa stau cat mai mult pe aici, iar pe voi va invit sa fiti musafiri permanenti. Suna deja a mesaj de gospodina agasanta, asa ca ma retrag.
    BON APPETIT!

Comentarii

  1. Bine te-ai intors!acasa la bucataria ta!Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Angela! Ma bucur sa vad ca, spre deosebire de mine, tu ai ramas la fel de cativa.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine te-ai intors! am si io o idee: stii ce mai poti face in ramekinurile alea, cand te grabesti si mai tare? oua de cocota.....mmm. anyway, coaste plus condimente si miere...yummy in the mouth :).cris g3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceau, Cris! Ideea cu ouale e minunata. Ma gandeam oare, la un meniu asa de dieta, sa zicem, daca nu as unge deloc vasele s-or lipii ouale acolo de va trebui sa le rad cu glaspapir? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. le ungi cu putin unt si pui ouale la abur!se fac bune de tot si iti da impresia ca manaci dietetic!

    RăspundețiȘtergere
  6. Angela, tocmai asta ar fi ideea, sa nu le ung cu unt. Ce zici daca le scald intr-un amestec de iaurt degresat si branza slaba?

    RăspundețiȘtergere
  7. creca poti sa le ungi putin, ca s-asa grasimea aia se evapora la cuptor si oricuuuum tot ceea ce e la cuptor e aproape intotdeauna dietetic. si oricuuum nu vrei sa treci direct la o dieta non-fat, trebuie o trecere lina :). fa ca mine si da search pe google images dupa oeufs a la cocotte. eu am ales retetele cu cele mai misto imagini. acum merge sa pui muulta ceapa verde, par example :).spor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ideea cu ceapa verde e minunata. Nu am mai incercat pana acum oua coapte cu ceapa verde, insa ouale cremoase amestecate sunt delicioase cu ceapa verde si marar, asa ca mersi de tip. Se face!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare